Goede dag,
ik overweeg een TV abonnement bij Ziggo, onder andere omdat ik graag Italiaanse TV wil kijken. Ik kan echter geen Italiaanse zenders vinden in de zenderslijst behalve voor mediaset? Klopt het dat de Rai kanalen niet meer beschikbaar zijn op ziggo?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat klopt. Alleen Mediaset. Maar: tussen de apps zit een app die heet TV Italiana. Daarin zitten 7 Italiaanse (SD) zenders.
Even uit het blote hoofd: nogmaals Mediaset - RAI 1, 2 en 3 - RAI Storia - RAI News 24 en TGCOM 24.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat klopt. Alleen Mediaset. Maar: tussen de apps zit een app die heet TV Italiana. Daarin zitten 7 Italiaanse (SD) zenders.
Even uit het blote hoofd: nogmaals Mediaset - RAI 1, 2 en 3 - RAI Storia - RAI News 24 en TGCOM 24.
Dag Alfons, bedankt voor je reactie. Ik ben niet bekend met ziggo, dus voor de duidelijkheid: in de ziggo go app zitten andere apps, zoals de TV italiana app?
Nee, niet in de Ziggo Go app. Via de Ziggo box, in ieder geval de Next, kun je via het menu naar ‘TV Apps’. Daar zit o.a. die app voor Italiaanse zenders. Er is ook een Franse app met 7 zenders. Vier HD en drie SD.
Duidelijk, bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.