Vraag
Reacties
Oplossing
Codyista
Level 2

Is mijn hoofdaanluiting (AOP) geschikt?

Hoi,

ik heb een vraag betreft coax aansluiting.

ik heb er wel een maar heb een hele oude nou krijg ik volgende week mijn pakket binnen om aan te sluiten want ik ben een nieuwe ziggo klant. Nou vraag ik me eigen af of dat er een monteur langs moet komen om een nieuwe aansluiting te maken of dat deze die ik nu nog heb ook prima is en dat ik het zelf aan kan sluiten.

IMG_8524.jpeg

 we hebben nu de meest linkse in de meterkast hangen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het is voor klanten niet toegestaan om zelf het AOP te vervangen, dit is voorbehouden aan een monteur. Als nieuwe klant heb je recht op een installatiemonteur die kosteloos het AOP vervangt, eventueel ander benodigd aansluitmateriaal installeert en de huisaansluitkabel opnieuw aansluit in de EV/straatkast indien nog geen signaal aanwezig is op het AOP. Je kunt een monteursafspraak aanvragen via de chat.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het is voor klanten niet toegestaan om zelf het AOP te vervangen, dit is voorbehouden aan een monteur. Als nieuwe klant heb je recht op een installatiemonteur die kosteloos het AOP vervangt, eventueel ander benodigd aansluitmateriaal installeert en de huisaansluitkabel opnieuw aansluit in de EV/straatkast indien nog geen signaal aanwezig is op het AOP. Je kunt een monteursafspraak aanvragen via de chat.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Codyista 

Wat goed dat je vooraf al op zoek bent naar informatie alvorens je aan de slag kan gaan met installeren.

Zoals Tobias al aangeeft, mag je het AOP niet zelf vervangen maar is dat in jouw situatie wel wenselijk.

Je kan hiervoor het beste een afspraak maken zodra het pakket in levering zit bij PostNL 🙂 Dit kan of via ons, maar ook heel makkelijk online via De Ziggo monteur | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
Codyista
Level 2
Topicstarter

Hoi,

dankjewel voor je reactie!

groetjes cody

Codyista
Level 2
Topicstarter

Hoi,

dankjewel voor je reactie, ik wacht het even af en zodra ik bericht krijg van PostNL ga ik er achter aan.

groetjes cody

0 Kudos