Vraag
Reacties
JEPV
Level 1

Is mijn Samsung QE55Q80CATXXH gecertificeerd?

Wanneer ik mij tv opzoek voor het installeren van de interactieve cl+ module geeft Ziggo aan dat die niet compatibel is en ik een decoder nodig heb. Is dit werkelijk zo? Of kan ik het proberen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
Steefb
Level 20

Je kan het zeker proberen, problemen zijn er misschien bij buitenlandse modellen.

0 Kudos
Bert
Level 21

Het is een Hongaars model, soms moet je Zweden (en als taal Nederlands) kiezen als land waar je bent, om de volgorde van zenders goed te krijgen.

Weet je al welke codes je moet gebruiken?

0 Kudos
Peterg2
Level 9

Gaat niet werken. Moet echt op XXN eindigen. Oftewel Benelux. 

0 Kudos
Karel.
Level 17

Als je een hulp op afstand sessie aanvraagt bij Samsung zou het kunnen dat zij de landcode van de TV om kunnen zetten naar XXN

Zie de laatste reactie in soort gelijk topic hoe je dat kan doen op het samsung forum. Met name de laatste reactie van de community manager aldaar.

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/aanpassen-land-regiocode-op-een-samsung-tv/td-p/204599...

Als dat gedaan is kan dat ook voordelen geven in mogelijke andere ‘Nederlandse’ apps op de TV

0 Kudos
Doman
Level 11

Ja kan alvast proberen/testen de TV handmatig in te stellen op het TV pakket zonder smartcard:

Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID zonder smartcard: 4444 of 04444

Netwerk-ID met smartcard: 5555 of 05555

Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875
Je TV geeft aan hoeveel nullen je moet invullen tijdens de installatie.

Zie eventueel ook dit topic:

Hoe stel ik zenders in op mijn Samsung TQ55S90C? 

Ik zie trouwens dat de klantenservice pagina voor het instellen van de TV zonder smartcard/mediabox ook al weer een tijdje niet meer werkt. 🤔🙄

Ziggo: Activeringscode, frequentie of netwerk-ID instellen 

Geeft de bekende foutmelding bij het kiezen van de optie TV zonder smartcard/mediabox.

0 Kudos
Bert
Level 21
Bert
Level 21
0 Kudos