Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld het hier!

Heb jij een mislukte opname of is de serie-opname niet compleet?  Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de afdeling Technology. Waar mogelijk herstellen zij dat zo snel mogelijk. Daarnaast zijn onze collega’s bezig om alle issues structureel op te lossen.

 

 

* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld. Bewaar de mislukte opname nog wel even op je Mediabox zodat wij deze kunnen analyseren.

Datum uitzending: 

Tijdstip uitzending: 

Zender: 

Programma: 

 

Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?: 

Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: 

Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?: 

 

Aanvullende info: (optioneel)

 

 

 

< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven > 

 

 

1.862 Reacties 1.862
SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, hij is nu aan het opnemen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@SRF Fijn dat de opname nu wel loopt. 

SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, ik heb insgesteld dat alle afleveringen opgenomen moetn worden. Doch, zaken die komen in andere Seizoen Afleveringen nemen niet op. Bij Gepland staat geen enkele aflevering in Opname. Bij andere Programma's staan hele lijsten van Opname-Overzicht, ook in BCC-First. Het lijkt nog niet goed te gaan. 

SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Aanvulling; Als ik hem op Kijklijst zet kom die wel naar voren. 

TiesD

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum uitzending: 29-01-2023

Tijdstip uitzending: 22:32uur

Zender: Net5

Programma: Exodus: God and Kings

 

Er staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@SRF Zie je het programma op dit moment terug in je opnamelijst? Kun je anders een schermopname / foto delen van wat je precies ziet?\

@TiesD Datum uitzending: 29-01-2023

Tijdstip uitzending: 22:32uur

Zender: Net5

Programma: Exodus: God and Kings

 

Er staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: 

Hier lijkt inderdaad iets misgegaan te zijn. Zo te zien lukt het op het moment ook niet om het programma via Replay TV terug te kijken. Ik heb dit direct doorgegeven zodat hierop actie ondernomen wordt. 

SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, hier beeld van vandaag.

 

SRF_1-1675171735381.png

Nu ga ik hem in Opnemen zetten.  Hij gaf aan dat Serie Gepland is. 

 

Nu ga ik bij Bewaard/ Gepland en nu kwam dit naar voren, na 2 keer annuleren. 

SRF_0-1675172309470.png

 

 

Ik ga afwachten wat hij komende dagen gaat doen. 

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@SRF Hallo, hier beeld van vandaag.

SRF_1-1675171735381.png

Nu ga ik hem in Opnemen zetten.  Hij gaf aan dat Serie Gepland is. 

 

Nu ga ik bij Bewaard/ Gepland en nu kwam dit naar voren, na 2 keer annuleren. 

SRF_0-1675172309470.png

Ik ga afwachten wat hij komende dagen gaat doen. 

Super dat je zo druk aan het testen bent geslagen. We wachten je bevindingen met de geplande serie opname dan even af. 

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Het is de laatste dagen, na een periode van weinig issues wat dit betreft, weer helemaal raak: donderdag (2 feb) Op1 (NPO1) niet opgenomen (zag dat achteraf) en ik zag geen rode cirkletjes meer bij toekomstige uitzendingen, dus serie-opname maar opnieuw ingesteld.  Vrijdag (3 feb) Vandaag Inside (SBS6) niet opgenomen (zag dat tijdens de uitzending, wel rood cirkeltje. maar er werd niets opgenomen) en ook hier bij alle toekomstige uitzendingen geen rood cirkeltje meer, dus ook maar opnieuw ingepland.

ChielOver

Level 8
  • 211Posts
  • 0Oplossingen
  • 64Likes

@Jos_V  Ik zag ook bij mij Vandaag Inside niet was opgenomen. Dacht dat ik het zelf per ongeluk verwijderd had. Want de afgelopen week wordt het dubbel opgenomen iedere dag (aflevering 14 en 19 staat er dan bijvoorbeeld). Maar bij mij was gister ook alles weg. Ook toekomstige opnames. Ik heb de herhaling in de nacht - met iets minder reclame - maar teruggekeken. 

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@ChielOver  Yep, dubbele opnames ook gehad gedurende 3 dagen of zo (dat was dus zo te zien een EPG-issue).  Volgens mij wordt het reclameblok bij VI meestal niet direct gemarkeerd, dus ik kon tijdens het terugkijken met 45 min vertraging de reclame gewoon doorspoelen :-).

mdpeters124

Level 15
  • 1304Posts
  • 3Oplossingen
  • 738Likes

net5 serie opname private eyes zondag 5-2

opnames zijn gemaakt en stonden ook als private eyes onder de opname

 

Maar wat er was opgenomen is

17:44 10 jaar Grenzeloos Verliefd
19:01 Het roer om

en zo staat het nu ook in ziggogo.tv

Is dit weer de dubbele opname bug ?

 

Dus serie opname denkt nu onterecht dat afleveringen 5 en 6 zijn opgenomen van private eyes

 

En gaat ziggo nu weer helemaal niets doen om de serie opnames te corrigeren ?

SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

 

Ik heb wederom George Gently weer moeten instellen op op te nemen. Eerst Serie opnemen genomen geprobeerd, er kwam geen Rood Cirkeltje. Daarna Enkele Opname, wat lukte. Daarna Serie Opname ingesteld. Bij Gepland staan nu diverse aflevering voor Opname gereed. 

SRF_0-1675698248392.png

Wanneer gaan we Resultaten zien dat het beter wordt. Zonodig, waarom niet Vraag als Oplossen niet lukt, wat dan te doen. 

Uitgangspunt moet zijn dat het goed werkt, zeker al na zo'n lange tijd van Problemen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mdpeters124 - Dank voor je melding, het is niet nodig om het in beide topics neer te zetten. Staat het bij jou nu nog steeds als "Private Eyes" erin, want dat vind ik niet terug. Het is mogelijk dat het invloed heeft op de bug, ik zal hem er aan toevoegen. Het heeft inderdaad tijdelijk er zo in gestaan maar werd uiteindelijk niet uitgezonden.

 

@Jos_V en @ChielOver - Heel gek dat jullie dit plotseling ervaren. Ik heb er nog geen specifieke reden voor kunnen vinden, nieuwe voorbeelden blijven welkom, we gaan het onderzoeken.

mdpeters124

Level 15
  • 1304Posts
  • 3Oplossingen
  • 738Likes

@Alexik heb die onzin opnames verwijderd maar de serie opname is nu dus kaduk, net zoals bij nancy drew vorige week

 

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@Alex @mdpeters124 Geplande serie-opname Vandaag Inside (vanavond en verder) is weer verdwenen zie ik net, nieuwe serie-opname inplannen lukt niet (altijd melding dat het gelukt is, maar nergens rood cirkeltje, geprobeerd/gecheckt met zowel webapp als Next box), heb nu maar alleen een losse opname gepland vandaag, dat lijkt wel te lukken.  Het is echt helemaal mis weer 😞

BALLEBO

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum uitzending: 06-02-2023

Tijdstip uitzending: 21:38uur

Zender: SBS6

Programma: VANDAAG INSIDE

 

Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?: Ja ik neem op maar komt niet in opnamelijst te staan en geen rode stip/cirkel in tv gids

Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: nee

Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?: nee

 

Aanvullende info: (optioneel)

mdpeters124

Level 15
  • 1304Posts
  • 3Oplossingen
  • 738Likes

andere orde maar de replay op paramount network 5-2 werkt bij 2 programma's niet

23:15 training day

01:45 the orville

NB1 meerdere afleveringen orville hierna zijn wel af te spelen

NB2  op de next geen pijltje op ziggogo.tv wel een pijltje maar geen afspeel knop

 

 

ChielOver

Level 8
  • 211Posts
  • 0Oplossingen
  • 64Likes

@Jos_V  schreef:

@Alex @mdpeters124 Geplande serie-opname Vandaag Inside (vanavond en verder) is weer verdwenen zie ik net, nieuwe serie-opname inplannen lukt niet (altijd melding dat het gelukt is, maar nergens rood cirkeltje, geprobeerd/gecheckt met zowel webapp als Next box), heb nu maar alleen een losse opname gepland vandaag, dat lijkt wel te lukken.  Het is echt helemaal mis weer 😞


 

Hier hetzelfde. Vanaf vrijdag gaat het wel weer goed. Denk ik..

 

Het Blok Australië - gaan we weer - nam ook aflevering 1 niet vanzelf op. Nu de herhaling handmatig ingepland. 

 

En Reno Rumble - vorige week gemeld - klopt ook nog steeds niet. 
Seizoen 1 heeft sowieso maar 27 afleveringen. En het staat er dubbel in.

ChielOver_1-1675758116867.png

 

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@ChielOver  @Alex  Het lijkt erop dat voor Vandaag Inside vanaf donderdag het rode cirkeltje er weer bij staat, heb die van vandaag en morgen dus maar "los" ingeprogrammeerd.  Is het dan toch een EPG-issue?  Jammer dat we die EPG niet als CSV of XML of zo kunnen downloaden, incl. alle id's etc. (en evenzo onze eigen opnamelijst kunnen opvragen), mijn handen jeuken om zelf te kunnen analyseren wat de oorzaak van dit alles is :-).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic