Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb jij een mislukte opname of is de serie-opname niet compleet? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de afdeling Technology. Waar mogelijk herstellen zij dat zo snel mogelijk. Daarnaast zijn onze collega’s bezig om alle issues structureel op te lossen.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld. Bewaar de mislukte opname nog wel even op je Mediabox zodat wij deze kunnen analyseren.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?:
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?:
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?:
Aanvullende info: (optioneel)
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
< Volg hier de updates en discussieer mee >
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender: Veronica
Programma: FBI international
ik mis 4 afleveringen. Seizoen 1, aflevering 13, 14, 15 en 16.
next heeft wel aflevering 12, 17 en 18 opgenomen en de rest staat geplande.
uitzenddata van de gemist afleveringen zijn 18 en 25 juli.
Tijden 20:30 en 21:25
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?:
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?:
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?:
Vera, op de vrijdag RTL8, gaat nog steeds mis. Je kunt alleen een losse aflevering opnemen, de serie kan niet. Worden volgens de app ingepland maar geen opnameknop uiteindelijk. Kan toch niet zo moeilijk zijn dat eens te controleren en vooral ook op te lossen??
Lukt dus nog steeds niet. Serie lukt niet, alleen steeds los op te nemen. Dus nu lopen we weer tegen die vreselijke reclame aan.
@Limbo1963 schreef: Lukt dus nog steeds niet. Serie lukt niet, alleen steeds los op te nemen. Dus nu lopen we weer tegen die vreselijke reclame aan
Die snap ik even niet. Als je losse afleveringen opneemt, zou je nog steeds gewoon de reclame moeten kunnen doorspoelen. Met replay niet, dus wat bedoel je?
Hallo, omdat storing er zo lang is en nog steeds niet is verholpen.
Zou volgende beschreven op; https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/compensatie in werking moeten gaan treden.
Verder, Wat voor Code hangt aan storing vast van Storing.
Op; https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen zie ik niets over onze Stroring.
Heel simpel. Ik had nu dus niks opgenomen dus moest ik de replayfunctie gebruiken en dan ben je 3 uur kwijt plus een hoop gb voor niks in Italië.
Ik had liever gezien dat hier eens naar gekeken werd met een terugkoppeling. Eat heb ik er anders aan om dit te melden hier?
Hoi @Mark bij
Gold Rush: Dave Turin's lost mines
Aflevering 5
Maandag 8-8 om 20:30 uur
Discovery channel
Deze moet nog uitgezonden worden dus ik heb hem als losse opname rtin gezet.
Bedankt en succes.
Datum uitzending: 28-7-2022 en 2-8-2022 en 3-8-2022
Tijdstip uitzending: 20.39 ong
Zender: NPO2
Programma: slimste mens
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?: ja overgeslagen en eenmaal zo te zien de herhaling ipv oorspronkelijke uitzending.
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: nee
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?: nee
Aanvullende info: (optioneel)
en weer een serie opname probleem maar dan een andere variant
canvas 7-8 zondag avond Where the Wild Men are With Ben Fogle
Ik heb deze gisteren opgenomen en hij staat bij mijn opnames maar als afl 5
en in de epg staat nu dat gisteren afl 4 is uitgezonden
En dat laatste klopt mijn opname is daadwermerkelijk afl 4 zoals de epg beweert maar in de opname lijst staat afl 4 als niet opgegeomen en afl 5 staat er als wel opgenomen
Dus zowel afl4 en afl5 staan in de aflevering lijst en ze hebben dezelfde datum en tijd
Dit heeft waarschijnlijk als consequentie dat als afl 5 word uitgezonden in de toekomst dat die NIET opgenomen gaat worden
@MR_CHIP - Horrorhuurders & huisjesmelkers
Yes, top om te horen. Ik heb je melding vrijdag doorgezet en deze is dus gelukkig tijdig opgelost!
@Philip van der ik mis 4 afleveringen. Seizoen 1, aflevering 13, 14, 15 en 16.
Dank voor je melding, heel zuur dat er zoveel missen, maar ik vrees dat het te laat is om deze nog te onderzoeken, ze kunnen niet meer hersteld worden, sorry!
@Limbo1963, @ERICSASKIA - Het lijkt mis te gaan met een serieopname die ooit eerder is ingesteld, en hij nu deze niet goed pakt. We gaan hem onderzoeken, maar ik verwacht geen herstel meer, ook omdat vrijdag de laatste aflevering is. Indien mogelijk raad ik dus toch aan deze als losse aflevering op te nemen of deze workaround nog te proberen.
@gertmieke - Dank voor je melding, top dat je hem als losse opname er in hebt gezet.
@babarage - Klopt, één was te laat om nog in de serie-opname op te nemen, van de ander alleen de herhaling.
@mdpeters124 - Poeh, dat is een aparte en lastige. Ik kan ook nog niet zien wanneer de volgende gepland is. Ik ga hem doorzetten voor advies wat we hier het beste kunnen doen.
@DON PAPA - Klopt het dat je vraag gaat over waarom de serie-opname bij de één wel goed gaat en bij de ander niet? Daar ga ik in mijn vorige bericht ook in; dit lijkt te maken te hebben met wanneer de serie-opname is ingepland. Je geeft aan dat dit onzin is, maar meer of andere informatie heb ik niet op dit moment.
@Alex hij bedoelt voor compensatie
@Alex Ik begin het ondertussen meer dan zat te worden, je geeft in je antwoord aan dat je mijn vorige bericht aan jou wel degelijk hebt gelezen met "Je geeft aan dat dit onzin is", maar weer sla je de vraag over "Maar wanneer gaat Ziggo ons compenseren voor deze "storing" die nu al zolang speelt, want jullie roepen wel om de zoveel tijd dat er onderzoek wordt gedaan, maar voorlopig verandert er niks en zitten wij steeds met series die incompleet zijn?" over. Je mag gerust weten dat het mij steeds meer moeite kost om nog netjes naar jou toe te reageren, dus sta straks niet gek te kijken als de berichten niet meer zo netjes zijn richting jou. Maar daar heb je het dan echt zelf na gemaakt, ik heb je nu verschillende keren netjes deze vraag gesteld en keer op keer negeer je mij gewoon.
@Alex Schreef: Maar meer of andere informatie heb ik niet op dit moment.
Ik snap hier trouwens ook echt helemaal niks van, een maand geleden zou Paul deze informatie al gaan opvragen bij de betrefende afdeling, en een maand later hebben jullie nog steeds deze informatie niet gekregen? En dat terwijl dit probleem (bij de ene klant wel goed opgenomen en bij de andere niet) al in Juni bij jullie bekend was, ik vraag mij dan werkelijk af wat jullie sinds juni met mijn melding hebben gedaan? Want jullie zeggen wel steeds dat al onze meldingen worden onderzocht, maar wat is er dan uit dat onderzoek gekomen van juni als je daar nu nog steeds geen informatie over kan geven?
En dan nog een vraag, je geeft aan "Mis je alsnog een toekomstige aflevering (je ziet deze wel bij de afleveringen staan, maar er staan geen rood bolletje bij), laat het ons weten! Is deze op zeer korte termijn, annuleer dan de serie-opname en/of plan deze aflevering los in. Je kunt eventueel ook gebruik maken van deze workaround als het niet lukt." word het niet tijd dat Ziggo dit is aan al zijn klanten gaat melden, door ze bijvoorbeeld een brief of mail te sturen? Want niet alle klanten lezen dit forum, maar wel alle klanten hebben wat aan deze informatie. Of is Ziggo bang dat er dan te veel aandacht komt over deze storing die al veel te lang duurt?
Compensatie voor deze zaken zal er helaas niet komen.
Je vraag over waarom de opnames bij de ene wel goed gaan en bij de ander niet is inderdaad uitgezet en onderzocht. Maar meer uitleg dan wat Alex geeft "het heeft waarschijnlijk te maken met het moment dat de serie-opname is ingepland. Maar niet 100% zeker", hebben we hierop helaas niet terug gekregen.
Je idee over het pro-actief melden van deze workaroud zal ik meenemen in de besprekingen hier. Al verwacht ik dat hier weinig mee gedaan gaat worden. Dergelijke informatie levert namelijk ook vaak veel onrust en onduidelijkheid op bij klanten, wanneer ze deze problemen zelf helemaal niet ervaren. Maar ik ga het bespreken. Bedankt voor de tip :-).
@Lycke Schreef: Je vraag over waarom de opnames bij de ene wel goed gaan en bij de ander niet is inderdaad uitgezet en onderzocht. Maar meer uitleg dan wat Alex geeft "het heeft waarschijnlijk te maken met het moment dat de serie-opname is ingepland. Maar niet 100% zeker", hebben we hierop helaas niet teruggekregen.
Nou het ligt 100% zeker NIET aan het moment van inplannen, maar dat hadden jullie ook allang kunnen weten, want als jullie deze storing waarbij geregeld opnames bij de ene wel en bij de andere niet misgaan goed hadden onderzocht met al onze voorbeelden, dan hadden jullie heel duidelijk gezien dat het moment dat je de serie-opnamen inplant, niks te maken heeft of de opnamen wel of niet lukt. Maar dit soort antwoorden laten wel meteen weer zien, hoe serieus Ziggo onze meldingen neemt en wat er na maanden onderzoek is gebeurd (inderdaad helemaal NIKS).
@Lycke Schreef: Je idee over het pro-actief melden van deze workaroud zal ik meenemen in de besprekingen hier. Al verwacht ik dat hier weinig mee gedaan gaat worden. Dergelijke informatie levert namelijk ook vaak veel onrust en onduidelijkheid op bij klanten
Nee Ziggo liegt zijn klanten liever voor met mooie beloftes, terwijl ze al hele lange tijd weten dat ze deze beloftes helemaal niet waar kunnen maken.
Ik mis een aflevering van Station 19 in een reeks opname
Datum uitzending: 02-08
Tijdstip uitzending: 20.30
Zender: Net 5
Programma Station 19
De slimste mens heb ik l enkele keren proberen te programmeren maar deze werkt helemaal niet. Geen enkele opname
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...