Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik wilde met de AB met het knopje rechtsboven de Next uitzetten, maar de TV ging ook uit!? Wat doe ik verkeerd?
Hoe kan ik een opname tijdens het kijken pauzeren of stop zetten?
Ik wilde proberen hoe tv/series via deze box werkt......
Box had geen enkel lichtje meer ........
een duidelijke handleiding is zeker een grote plus.
hanh wrote:
R.IR
Hallo,
Op de vraag over de kijklijst, heb ik geen goed antwoord, want dat gebruik ik niet.
Wat je beschrijft komt op mij over als: hier gaat iets mis.Misschien dat iemand anders hier ook tegenaan loopt.
...
R.IR wrote:
* Als de Next box uit is, brandt het lichtje dan blauw?
Be rt wrote:
Taropi Door op het betreffende programma te klikken en dan op
Verwijder je opname en OK te klikken.
Of Pas je opname aan en dan op verwijder.
Of Afleveringen en dan OK op het prullenbakje.
Of in bewaard links op het gele blok te klikken, zowel de bovenste en de onderste en dan OK op het prullenbakje.
Ik heb het even uit mijn hoofd opgeschreven, kan even niet bij de Next, dus er kan een missertje in zitten.
Taropi wrote:
hoi Bert
als ik in bewaard kijk en dan op het programma klik dan komt er alleen KIJK VERDER en KIJK VANAF HET BEGIN in beeld .
dit lukt wel als ik naar je opnames ga dan kot wel de regel verwijder de opname. alleen bij kijk verder niet.
Steefb wrote:Taropi wrote:Dit klopt, bij verder kijken zit je vaak in de replay.
hoi Bert
als ik in bewaard kijk en dan op het programma klik dan komt er alleen KIJK VERDER en KIJK VANAF HET BEGIN in beeld .
dit lukt wel als ik naar je opnames ga dan kot wel de regel verwijder de opname. alleen bij kijk verder niet.
Je moet op "bewaard" klikken en dan kom je in het opname menu.
Dus niet met het pijltje naar beneden.
Taropi wrote:
ok maar dan zie ik dus niet mijn opname die ik wil verwijderen , wel wat ik opgenomen heb maar het darten staat er niet tussen , die staat alleen bij kijk verder .
Steefb wrote:Taropi wrote:Dan heb je die waarschijnlijk of niet opgenomen of al eerder verwijderd.
ok maar dan zie ik dus niet mijn opname die ik wil verwijderen , wel wat ik opgenomen heb maar het darten staat er niet tussen , die staat alleen bij kijk verder .
"Kijk verder" wil niet perse zeggen dat je ze hebt opgenomen, alleen dat je verder kunt kijken (opname of replay).
De verder kijken lijst kun je alleen via de "Ziggo go" app leegmaken.
Marianne Ziggo wrote:
Bedankt voor jullie input, hanh, Be rt en Steefb! Mooi dat jullie zonder handleiding er uit zijn gekomen met alle vragen.
De handleiding voor de Mediabox Next staat inmiddels online. Deze vind je onderin deze post (klik op 'bekijk origineel' om de handleiding te downloaden).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.