Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jammer, de handleiding is alleen voor de installatie. Ik heb opnames die ik met geen mogelijkheid kan verwijderen. Sommige kan ik via info en dan aanpassen, verwijderen, maar dat lukt weer niet bij andere. Heel erg verwarrend.
@tvr4everKun je ze wel verwijderen als je op OK klikt op het blok Meer?
Dan krijg je een lijst te zien met de daar aanwezige prullenbak aan de rechterkant van de opname
Be rt wrote:
@tvr4everKun je ze wel verwijderen als je op OK klikt op het blok Meer?
Dan krijg je een lijst te zien met de daar aanwezige prullenbak aan de rechterkant van de opname
Hier kom ik inderdaad weer iets verder mee, dankjewel, het is wel een try & error. Jammer dat er niet een handleiding is.
Helemaal mee eens @tvr4ever , mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, er is hier altijd wel iemand die het antwoord weet voor je.
Hopelijk komt de gebruiksaanwijzing snel online.
Er is de laatste tijd nogal wat veranderd, mogelijk wachten ze tot alles langere tijd hetzelfde blijft.
OK, ik zie dat er nog steeds behoefte is aan een handleiding.
Ik heb er ooit een voor mijzelf gemaakt en die sluit ik - mede op verzoek van Ziggo - bij.
Ik denk niet dat daarmee alle vragen zijn gedekt, maar mede door mijn ervaring met de Horizon had ik geen moeite met de meest elementaire handelingen en daarvoor dus geen handleiding nodig.
Ik hoop dat mijn werk wat hoofdbrekens voorkomt.
Even een opmerking: de tijdsaanduiding in het programma-overzicht loopt niet synchroon met de programmatijden. Dat is even goed gegaan, maar nu weer mis. Dat ligt dus niet aan uw toestel en daar kunt u zelf niets aan veranderen.
@Methusalina schreef: “Even een opmerking: de tijdsaanduiding in het programma-overzicht loopt niet synchroon met de programmatijden. Dat is even goed gegaan, maar nu weer mis. Dat ligt dus niet aan uw toestel en daar kunt u zelf niets aan veranderen.”
Bedoel je hiermee dat de gids niet op de juiste tijd loopt of iets anders?
Het is nu 10 december 14.30, ONS geeft aan dat het programma Allo Allo begint en dat klopt.
De tijdbalk bovenin en de verticale lijn geeft echter aan dat het nu geen 14.30 is, maar even na 12.00 uur. Probeer maar, dan zal het wel duidelijk zijn. Dat was maanden lang het geval, daarna ging het even goed en nu is het dus alweer een tijdje mis.
Ah, duidelijk, dit is een foutje in de tijdlijn waar inmiddels een oplossing voor gezocht wordt, las ik ergens. @Methusalina
Het lijkt beter te gaan als je de Next 30 seconden van de stroom haalt met de knop achterop, nog geen oplossing, maar al wel de juiste tijd in de gids.
Dank voor de tip, Be rt. Ik denk dat ik dat maar even ga proberen, temeer daar er ook hic-ups zitten in de ondertitelingen zo hier en daar en nu en dan. Misschien zijn die daarmee dan ook opgelost.
Methusalina wrote:
Dank voor de tip, Be rt. Ik denk dat ik dat maar even ga proberen, temeer daar er ook hic-ups zitten in de ondertitelingen zo hier en daar en nu en dan. Misschien zijn die daarmee dan ook opgelost.
Gelukt hoor. Wel eerst een enorm zwart 'gat’ in het programma-overzicht, maar na de tweede poging allemaal weer perfect.
Dank!
@Methusalina TOP, veel kijkplezier gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.