1
Vraag
2
Reacties
remaegir

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is de Sharp Aquos 40BG2 gecertificeerd voor Ziggo, werkt het met een CI+ module

Is de Sharp Aquos 40BG2 door  Ziggo gecertificeerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @remaegir . Welkom hier! 

Over types tv heb ik helaas niet veel kennis. Dat is ook niet zo gek, gezien er natuurlijk duizenden tv's bestaan. 

Als dit type tv niet in de checker wordt gevonden, betekent dat doorgaans dat hij niet Ziggo gecertificeerd is. Dit betekent overigens niet dat het sowieso niet werkt. De werking wordt echter niet ondersteund door Ziggo. Wil je het dus zeker weten, kan je beter voor een andere tv kiezen. Of de tv gecertificeerd is, is trouwens alleen belangrijk als je een CI+ module wilt gaan gebruiken of digitaal via de kabel wilt kijken. Een mediabox zal wel gewoon werken :-). 

 

Kan je hiermee verder? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes

Hoi @remaegir 
Deze informatie kan je terug vinden op de website van Ziggo:
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

Meeste toestellen van Sharp beginnen met LC vooraan het nummer. Kijk maar even op die pagina, dat helpt je al een heel eind op weg. 

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo EnergieBoy, helaas kunnen ze bij Ziggo geen typenummer vinden, dus ik heb nu mijn hoop gevestigd op de leverancier, die zal het typenummer toch wel weten.

EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
remaegir wrote:

Hallo EnergieBoy, helaas kunnen ze bij Ziggo geen typenummer vinden, dus ik heb nu mijn hoop gevestigd op de leverancier, die zal het typenummer toch wel weten.

Dat lijkt me wel 🙂
Staat dat niet op de doos of achterop de TV?

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil de tv vandaag bestellen dus dat heb ik nog niet.

EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes

Ik zie hier ergens online:
Omschrijving. Sharp LC-40BG2E 40 inch 102cm Full HD Smart TV || Nieuw met 2jr. garantie. De Sharp Aquos 40BG2E is een Full-HD smartTV met een …

Dan zou je denken dat het de LC-40BG2E moet zijn. Maar dat kan ik je niet met zekerheid melden! Deze staat NIET in het lijstje van Ziggo maar kan misschien ook wel zo nieuw zijn dat die er nog niet tussen staat? Misschien dat een medewerker je kan helpen?

Zal eens vragen of die met je mee kijken 🙂

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo EnergieBoy ik heb al gechat met Ziggo, ook zij konden mij niet helpen...

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Voor wat het waard is. Uit een review op bol.com.

 

Strak en mooi beeld. Alleen de kleuren verschillen nogal in welke kijkhoek je zit. Smart functie werkt goed. Geluid is super voor een platte tv. Voor muurmontage weet wel dat de schroefgaten niet in het midden (gecentreerd) zitten maar onderaan. Niet geschikt voor Ziggo CI+ module wat ik wel jammer vind want veel decoders gaan niet verder dan 1080i.Tv start wel snel op

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo Steefb, deze reactie had ik ook gelezen, maar navraag bij Ziggo levert tegenstrijdige antwoorden op, wat is nu het juiste antwoord.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @remaegir . Welkom hier! 

Over types tv heb ik helaas niet veel kennis. Dat is ook niet zo gek, gezien er natuurlijk duizenden tv's bestaan. 

Als dit type tv niet in de checker wordt gevonden, betekent dat doorgaans dat hij niet Ziggo gecertificeerd is. Dit betekent overigens niet dat het sowieso niet werkt. De werking wordt echter niet ondersteund door Ziggo. Wil je het dus zeker weten, kan je beter voor een andere tv kiezen. Of de tv gecertificeerd is, is trouwens alleen belangrijk als je een CI+ module wilt gaan gebruiken of digitaal via de kabel wilt kijken. Een mediabox zal wel gewoon werken :-). 

 

Kan je hiermee verder? 

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@EnergieBoy  Die review had ik ook gelezen, vandaar mijn vraag op dit forum.

remaegir
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo  Hier kan ik wel mee verder, in ieder geval bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @remaegir . Heb je de tv uiteindelijk besteld? En zo ja; wat is nu je ervaring? Wellicht kan jouw ervaring anderen ook weer helpen ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic