Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
lianajan wrote:
Je laat dus in de eerste regel al duidelijk zien dat je gedwongen wordt de richting van ziggo's wil te moeten volgen.
lianajan wrote:
Dan moet de provider eens een betere service er op na houden.
lianajan wrote:
Heb onlangs een tweede horizon box besteld Daar ik op verschillende plaatsen in huis een Humax heb staan moest ik 2 smartcards deactiveren en zou ik na 2 dagen een Horizon box krijgen helaas zit na 4 dagen nog steeds zonder Maar zit nu ook met 2 Humax apparaten zonder beeld.
lianajan wrote:
Beste Willem eerst lezen waar het over gaat.
olga.claus wrote:
Beste Willem,
bedankt voor jouw opmerkingen. We zullen er echt eens aan moeten beginnen met de handleiding erbij. Ik lees iets over een dongle. Moet die dus altijd gebruikt worden? Heb tot nu toe nooit een dongle gebruikt. Ik zie ook dat er dus ook veel meer mogelijkheden zijn, zoals het verlengen van eindtijden. Zullen ons er toch eens in moeten verdiepen om alle mogelijkheden van de tv en Humax te kunnen gebruiken.
Groet, Olga
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.