ChielBr15

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Irritante pop-up op tv scherm

Ik krijg sinds kort een steeds terugkerende pop-up op mijn tv over "meer transparantie mbt privacybeleid (overigens nog steeds onleesbaar!!).

Ondanks verwijzing naar instellingen om deze te lezen is mij dit niet gelukt. Op instellingen via mijn Mediabox zijn deze voorwaarden niet te vinden. Zoeken op de Ziggo app vind ik wel privacy beleid maar het scrollen door dit hoogstandje van onleesbare transparantie doet de pop-up niet geloven dat ik het daadwerkelijk gelezen heb: de pop-up blijft terugkomen!

Beste Ziggo, hoe dit op te lossen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is dus een melding van je TV. (waarschijnlijk Samsung)?

 

Gebruik de afstandsbediening van je tv (ok, info?) voor meer informatie over deze melding.

Bekijk in context

ChielBr15
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad! Had ik dus nooit aan gedacht.. te veel "meedenk technologie"..

Bedankt voor je hulp!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik vermoed een melding van je tv.

 

Gebruik de afstandsbediening van je tv (ok, info?) voor meer informatie over deze melding.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Om welke Popup gaat het, zou je als hij de volgende keer verschijnt een foto willen uploaden, dan kan een Ziggo medewerker zien wat er aan gedaan kan worden.

 

Uploaden kan op 2 manieren via bestanden en bladeren als document of via het foto toestelletje 

 

F02AAECB-9050-400E-8000-40D207D0B4DE.jpeg1755646C-20CF-45A2-81C0-9680D20A4F22.jpeg

ChielBr15
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

20211202_120848.jpg

Bij deze n foto van de notificatie 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is dus een melding van je TV. (waarschijnlijk Samsung)?

 

Gebruik de afstandsbediening van je tv (ok, info?) voor meer informatie over deze melding.

ChielBr15
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad! Had ik dus nooit aan gedacht.. te veel "meedenk technologie"..

Bedankt voor je hulp!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bij mijn Samsung ook gehad, ik dacht al Next, klopt Samsung kreeg ik een lange balk boven in dat de privacy gewijzigd was, en je vierkantje kreeg om aan te klikken en daarvoor alles accepteren en downloaden en daarna was hij weg.

 

@Steefb   dank je voor het meedenken 😉

Ben Europeaan

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook, onderbreekt zelfs het bekeken programma. Ik wens dit niet en overweeg een schadeclaim voor de verstoring van mijn kijk genot. Als dit zo gewenst is moet daar een behoorlijke vergoeding tegenover staan, trek de beurs, jullie Anglo/ Amerikanen kunne niet alleen het profijt hebben, toch.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Ben Europeaan 

Hiervoor hoef je geen schadevergoeding voor te eisen of stellen, is alleen een balk als je TV aanzet daarna de Media Box zie je de balk met UHD Color

 

IMG_6174.jpg

 

Als je via de Rode Knop de TV aanzet krijg je deze tekst van Samsung TV in je beeld

 

IMG_6180.jpg

Dit is al sinds in de Media Box hebt niet anders, gewoon je resolutie wat de TV waarde heeft meer niet.

Uitgelicht topic