Is het normaal dat je de Ziggo Next Mediabox hoort. Volgens mij niet, maar hoor de box nu wel sinds gisteren en het irriteert me. Zal misschien ook komen omdat ik de box heb moeten verplaatsten uit een kastje, waardoor het me eerder niet opviel. Haalde de box ook regelmatig van de stroom af, via aan/uit schakelaar, weet niet of dat iets heeft veroorzaakt. Je zou zeggen daar moet de box tegen kunnen.
Ik hoor iets van een brom, of een ventilator of zoiets? En ik zit toch een paar meter van de box.
Zodra de box op stand-by gaat is het irritante geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
Toen ik de box ontving, wat volgens mij niet eens zolang geleden is, viel me ook op dat er plak laag van lijm, onder de box zat, misschien van een sticker die er op heeft gezeten, geen idee. Nooit eerder meegemaakt.
Anyway hoop op een oplossing. Misschien kan de box worden omgeruild. Als er andere oplossing is zonder de box om te ruilen is het ook goed uiteraard, als ik maar van dat geluid af kom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hé @trebor66 - dit klinkt niet helemaal oké. Goed dat je al het één en ander hebt gecheckt.
Een nieuwe Mediabox Next is bij deze verzonden en ontvang je begin volgende week. Je ontvangt nog een mail met een track&trace code.
Geniet van je zaterdag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens links achter onder of er daar stof opgehoopt zit?
Zo ja, stofzuig dit voorzichtig weg.
Zo nee, laat het hier weten.
@Bert nee zit geen stof. Eigenlijk nergens zit er stof op de box.
Box ziet er nog behoorlijk als nieuw uit, heb even terug gekeken in mijn facturen, daar komt de box voor vanaf begin januari.
Maar goed, het irritante geluid is er wel.
Dan zal dat de fan zijn, als het een Arris is.
Als je een andere Next wil of juist een Next mini, geeft dat hier aan, dan kan een Ziggo forum medewerker kijken wat er mogelijk is.
Ja het is een Arris.
Zou graag een andere Next willen hebben. Als dat niet mogelijk is, dan de Next mini.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
dank Bert
Hé @trebor66 - dit klinkt niet helemaal oké. Goed dat je al het één en ander hebt gecheckt.
Een nieuwe Mediabox Next is bij deze verzonden en ontvang je begin volgende week. Je ontvangt nog een mail met een track&trace code.
Geniet van je zaterdag!
Top! Dank je wel. Jullie ook een mooie zaterdag. Aan het weer zal het niet liggen.
Nog geen track&trace gezien. Hoop dat het goed gaat met het toezenden van de nieuwe Mediabox.
Dit kan vziw meerdere werkdagen duren
begin volgende week, moet maandag of dinsdag zijn:-) nou ja de maandag gaat het niet meer worden:-)
en de dinsdag ook niet meer.
Goedemiddag @trebor66,
Onwijs balen dat het allemaal zo lang moet duren. De systemen ben ik eens ingedoken, en ik zie dat er een opzegging van Disney+ roet in het eten gooit. Deze zal per 11 mei pas worden beeindigd waardoor de order van de mediabox helaas niet doorloopt. Mijn advies is dan ook dat we de opzegging eerst annuleren en er eerst voor zorgen dat je de Mediabox alsnog van ons ontvangt.
Prima advies:)
e-mail ontvangen (16:19) mbt het annuleren van de openstaande order. Staan dus geen orders meer open. Order Mediabox zou dus door moeten komen.
Kan een moderator nog checken of het nu gaat met het toesturen van de nieuwe mediabox. Ik zie geen ontwikkeling bij de orders of zo.
En meestal als er iets niet gebeurd, gaat er iets niet goed is mijn ervaring:-)
mail ontvangen (15:05) box is onderweg.
Wat ben je snel, @trebor66! Ik was net een bericht aan het typen 😉
Om een een of andere mysterieuze reden was de eerdere bestelling van de nieuwe mediabox niet meer terug te vinden in het systeem. Ik heb de order inmiddels opnieuw aangemaakt, vandaar de mail 😉 Alles lijkt nu juist te verlopen. De opzegging voor Disney+ kun je eventueel weer aanvragen.
@Krista zal voortaan wat langzamer tikken:-)
Dank voor het aanmaken van de order, vond het al vreemd dat er geen order in stond..
De opzegging voor Disney+ESPN zal ik later doen, wil eigenlijk alleen ESPN, maar dan moet eerst Disney+ESPN worden opgezegd.
Kan nog even niet nu, vanwege de openstaande order van de nieuwe mediabox. De oude hoeft niet retour staat in de e-mail. Verbaast me een beetje zo oud is die Nextmedia box toch ook weer niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.