1
Vraag
2
Reacties
Panasonic65.

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internetverbinding voor Mediabox Next bij menu Diagnostiek deze foutmelding CS9994?

Sinds juni j.l. Nextbox in gebruik met nieuwe Wifi booster van Ziggo "voor het stopcontact" vandaar uit bekabelt naar de Nextbox, Deze aansluiting heeft prima gewerkt! tot gisteren morgen, wij kunnen nog wel goed TV kijken, we kunnen niet meer terug kijken en er zijn geen App's ?
Diagnostiek Signaalkracht GOED.
Internetverbinding............ Geen verbinding. m.a.w. geen internet vanaf modem naar de Server mogelijk, foutmelding CS9994
Deze klacht gemeld bij klantenservice Ziggo,gaat de klachten doorgeven bij afd. IT afd analyseren klachten.
Vraag: komt deze foutmelding veelvuldig voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Panasonic65.
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond "onze foutmelding heeft de Ziggo/monteur naar onze tevredenheid opgelost "Zij" stelde een vakkundige diagnose door een uitbreidings/Ziggo wifibooster m.n. via het stopcontact bedraad was met de nieuw Nextbox, deze heeft zij vervolgens losgekoppeld van de Nextbox!
m.a.w. nu is het internetsignaal weer 100% gewoon vanuit de meterkast (niet bedraad) maar wel met in stopcontact met de Ziggobooster de startset,vervolgens in een andere hoek op 8 meter van de Nextbox/TV de andere Wifibooster geplaatst.
Conclusie; de uitbreidings-/wifi/booster conflicteerde met de Nextbox om dat "alles" nog zo nieuw is!
Verder wens ik iedereen die ook last heeft van de CS9994 foutmelding heel veel succes!
Met vriendelijke groet,

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Panasonic65. Welkom op de Community. Vanaf hier zien we dat je voor morgen een monteur op de planning hebt staan. Wil je hier laten weten wat de oorzaak is en uiteraard de oplossing? Misschien dat jij met tips een andere verder helpen! We lezen het graag.
Panasonic65.
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond "onze foutmelding heeft de Ziggo/monteur naar onze tevredenheid opgelost "Zij" stelde een vakkundige diagnose door een uitbreidings/Ziggo wifibooster m.n. via het stopcontact bedraad was met de nieuw Nextbox, deze heeft zij vervolgens losgekoppeld van de Nextbox!
m.a.w. nu is het internetsignaal weer 100% gewoon vanuit de meterkast (niet bedraad) maar wel met in stopcontact met de Ziggobooster de startset,vervolgens in een andere hoek op 8 meter van de Nextbox/TV de andere Wifibooster geplaatst.
Conclusie; de uitbreidings-/wifi/booster conflicteerde met de Nextbox om dat "alles" nog zo nieuw is!
Verder wens ik iedereen die ook last heeft van de CS9994 foutmelding heel veel succes!
Met vriendelijke groet,
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat alles weer werkt, Panasonic65.. bedankt voor de terugkoppeling 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic