1
Vraag
2
Reacties
Heimatti

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internet Only met Movies & Series L?

Hallo,

ik wil mijn abonnement wijzigen naar Internet only maar vraag mij even af wat er dan gebeurd met mijn Movies/Series L dat ik gratis als extra heb omdat ik ook bij Vodafone zit. Hier kon ik geen info over vinden in het forum. Iemand een idee? 

Ook lukt het mij via Mijn Ziggo anno 2023 nog niet om het abonnement om te zetten maar moet dit nog steeds via helpdesk/forum. Hier vind ik wel veel over terug. Wordt het niet tijd dit aan te passen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP

Level 19
  • 12719Posts
  • 138Oplossingen
  • 4291Likes

movies en series is alleen mogelijk icm tv van ziggo , niet alleen internet van ziggo

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77269Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22920Likes

"Ook lukt het mij via Mijn Ziggo anno 2023 nog niet om het abonnement om te zetten maar moet dit nog steeds via helpdesk/forum. Hier vind ik wel veel over terug. Wordt het niet tijd dit aan te passen?"

Er lijken wat oorzaken gevonden voor dit probleem.

Heb je met de telefoon een blokkade aanstaan in Mijn Ziggo om naar bepaalde telefoonnummers niet te kunnen bellen?

Zo ja, zet deze blokkade eens uit en probeer morgen of je je abonnement kunt wijzigen.

Hier lukte dat van de week sinds april 2021, maar je kunt daar niet kiezen voor Internet Only.

Voor Movies en Series heb je een TV abonnement nodig.

Heimatti
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt @Bert , ik kan het abonnement inderdaad wijzigen maar heb de keuze voor Internet only niet. Dat bedoelde ik.

Movies en Series is toch via Internet? Waarom zou ik hier een TV abonnement voor nodig hebben? Puur marketing?

MR_CHIP

Level 19
  • 12719Posts
  • 138Oplossingen
  • 4291Likes

movies en series is alleen mogelijk icm tv van ziggo , niet alleen internet van ziggo

Heimatti
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt @MR_CHIP , ook is het een teleurstellend antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic