Sinds vervanging van mijn modem deze week (25 november 2019) werkt interactive TV/TV on demand niet meer goed.
Probleem:
Wanneer ik on demand start en een serie of film aanzet vaslt deze na 5 minuten uit. Ik krijg verschillende meldingen (ITV 135,ITV105 en ITV 131).
Ik heb een Samsung QLED 4K QE49Q6FN (tv uit 2018) met een CI+ module. T/m de vervanging van het modem nooit dit probleem gehad maar sinds nieuw modem heb ik dit probleem. Verder doet de TV het goed, Youtube werkt ook mop de TV of andere apps via internet.
Volgende heb ik al gedaan:
-Reset modem
-Reset TV
-Verbinden TV met Wifi of bekabeld
-Stroom van TV en Modem
-Ziggo heeft op afstand mee gekeken en niets kunnen vinden
Heeft iemand dit probleem al gehad of een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
teun,
Ik zie maar 1 naam van de WiFi. Ps bekabeld werkt ook niet.
Welk modem heb je ?
Teun
Zie foto:
Je modem heeft 2 netwerken de 2.4 en 5 ghz. Door in te loggen in het modem kun je achter de 5g netwerk je ziggo ssid veranderen door er -5G achter te zetten. dus maw : je netwerknaam van de 2.4 is bijvoorbeeld: ziggo12345 dan wordt de 5 ghz netwerknaam ziggo12345-5G. lukt het je ook om hier de waardes van je modem te plaatsen?
Het gekke is dat wij het probleem hier in Emmen ook hebben, maar dan met panasonic tv icm een cisco 3928 modem. Tot nu toe heb ik het helaas nog niet kunnen oplossen. Bij een van deze klanten heb ik een samsung op proef gezet en die doet het wel goed.
Teun.
Helaas niet in de Cisco 3929 ? @Teun
Top. Goed dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling!
Teun
Graag gedaan ?
De combinatie van een Ci+ module en een mediabox aangesloten op een Samsung Qled TV werkt inderdaad niet. (55Q65T)
Het is of de één of de ander, in combinatie werkt de Ci+ module niet meer en geeft de meldingen "zender gecodeerd" en bij kanaal 14 "service niet beschikbaar" Dit is het geval bij zowel de Horizon box als de Next box. Zelf heb ik de mediabox daarom aangesloten via een Homecinema set omdat veel van de functionaliteit van de mediabox ook op de TV voorhanden is, bijvoorbeeld opnemen en timeshift en de elektronische programma gids.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.