1
Vraag
2
Reacties
APK1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Installeren van JBL Sound Bar 2.0 All in One

Beste adviseurs

Onlangs ben ik in het bezit gesteld van de genoemde Sound bar Ik ben in het bezit van een HDMI kabel alsmede  een optische kabel. Mijn wens is om de radio te kunnen beluisteren zonder daarbij het  LG TV-Schermbeeld te gebruiken. Welke volgorde met welke kabel moet ik toepassen om mijn wens te kunnen realiseren??

BVD

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je vanuit de Mediabox XL de optische kabel aansluit, dan hoeft de TV niet aan om radio te kunnen luisteren via de Mediabox XL.

Als je ook de afstandsbediening hebt met stembesturing, dan kun je tegen de afstandsbediening zeggen b.v. radio 1 of radio Omroep Brabant, dan gaat de Mediabox XL direct naar die zender toe.

 

Mogelijk kun je ook de HDMI aansluiten als je TV kijkt en je wilt het geluid via de TV bedienen.

Er moet dan mogelijk wel een andere ingang op de JBL gekozen worden.

Het is even uitproberen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je vanuit de Mediabox XL de optische kabel aansluit, dan hoeft de TV niet aan om radio te kunnen luisteren via de Mediabox XL.

Als je ook de afstandsbediening hebt met stembesturing, dan kun je tegen de afstandsbediening zeggen b.v. radio 1 of radio Omroep Brabant, dan gaat de Mediabox XL direct naar die zender toe.

 

Mogelijk kun je ook de HDMI aansluiten als je TV kijkt en je wilt het geluid via de TV bedienen.

Er moet dan mogelijk wel een andere ingang op de JBL gekozen worden.

Het is even uitproberen.

APK1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bert , 
alvast bedankt voor je reactie, ik kan nu nog niet met je advies aan de bak maar ik ga het zeker doen. je leest het resultaat asap

APK1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bert het werkt zoals jij het me hebt geadviseerd

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel luisterplezier gewenst.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic