1
Vraag
2
Reacties
Miertjuh77

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installeren lukt niet. Ouders al 2 dagen zonder tv

Hallo,

Mijn ouders zijn verhuisd en zitten al 2 dgn zonder tv.... Er is al een monteur langs geweest die had de belofte gedaan dat er vanaf vandaag tv was niet dus nu hebben ze al veel gebeld maar niemand weet iets... Ik vind dit schandalig en zou graag snel een oplossing willen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Miertjuh77,

Net heb ik een terugkoppeling ontvangen en in het systeem zou nu alles goed moeten staan. Zou je je ouders willen vragen om de boel eens opnieuw te installeren?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Miertjuh77, welkom hier!

Wat goed dat je hulp zoekt voor je ouders. Niet meer dan terecht, want er gaat zeer zeker iets niet goed. Ik zie dat er meerdere keren contact is geweest en er is nog steeds geen duidelijkheid. Zo'n verhuizing is al stressvol genoeg en dan zit je niet op een situatie als deze te wachten.
De order is helemaal vastgelopen en moet door een speciaal team worden opgepakt. Dit is al doorgezet, maar omdat dit te lang duurt heb ik de zaak intern direct voor je aangekaart. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het je uiteraard weten.
Miertjuh77
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels nog geen tv niet best dit!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Miertjuh77,

Net heb ik een terugkoppeling ontvangen en in het systeem zou nu alles goed moeten staan. Zou je je ouders willen vragen om de boel eens opnieuw te installeren?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic