1
Vraag
2
Reacties
JosBoone

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie ziggo nieuwe woning

Hi all, 

 

Ik ga binnenkort verhuizen naar mijn woning. Ik verhuis van een appartement (bouwjaar 2020) naar een huis (+\- 1960). Ik heb vandaag even zitten kijken voor de installatie van mijn router en mediabox en er vallen een aantal zaken op

 

1. De aansluiting waar de kabel van ziggo binnenkomt lijkt in de woonkamer te zitten (zie foto) 

2. Deze aansluiting lijkt oud. Tv en radio zijn ook omgedraaid wanneer ik dit vergelijk met mijn huidige aansluiting/installatierproces van ziggo. 

Is het aansluitingspunt verouderd of kan ik hiermee wel overweg met mijn router en mediabox? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Het is vrij normaal in oudere woningen dat de Ziggo aansluiting in de woonkamer zit en niet in de  meterkast.

 

Deze Ziggo aansluiting moet door een eengats wcd vervangen worden door een monteur. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Het is vrij normaal in oudere woningen dat de Ziggo aansluiting in de woonkamer zit en niet in de  meterkast.

 

Deze Ziggo aansluiting moet door een eengats wcd vervangen worden door een monteur. 

JosBoone
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie! 

Ik kan dus gewoon een afspraak met een monteur inplannen en deze zorgt ervoor dat de juiste aansluiting geplaatst wordt? 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Jazeker kan dit, @JosBoone
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons en dat er een monteur ingepland staat. Helemaal super!

Laat maar even weten of het allemaal gelukt is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic