Johan-R
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Installatie Mediabox XL blijft hangen, geen foutmelding

Nieuwe installatie, al enkele malen eerder geprobeerd maar blijft hangen in installatie. Ik heb nog oude Casema verdeelkast met 3 aansluiting TV/R, TV EN R.

Is dit een probleem, ontvangst via Samsung receiver is prima. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johan-R
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Vanmiddag de aansluitkast vervangen, nieuwe connectors geplaatst, TV-aansluiting vernieuwd. Daarna de Mediabox XL aangesloten en het werkte. Vroeg al vrij snel om te updaten. Dit ging vrij snel en alles werkte daarna. Net werk geleverd door deze monteur. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47937Posts
  • 2903Oplossingen
  • 10591Likes

Dan is er vermoedelijk geen retoursignaal mogelijk op je aansluitingen en moeten die door een Ziggo monteur vervangen worden.

Dit gebeurt zonder kosten.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met de splitter en het modem erop?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen langskomen in dit topic om één en ander in gang te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Johan-R
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

IMG_20210804_062756.jpg

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 441Oplossingen
  • 1125Likes

Hey @Johan-R en welkom op onze Community 🙂 

Je hoofdaansluiting is, zoals Bert al vermoedde, verouderd. Ik heb hiervoor een monteur ingepland die morgen al langskomt tussen 12.00 en 18.00 uur. Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. Komt de afspraak niet goed uit dan kun je deze tot vanavond 22.00 uur nog wijzigen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn monteursafspraken) 

We horen heel graag hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47937Posts
  • 2903Oplossingen
  • 10591Likes

@Johan-R je hebt installatie garantie, dus er zijn geen kosten verbonden aan de aanpassingen.

Johan-R
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kan hij dan meteen ook de update naar cloud opslag uitvoeren? 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47937Posts
  • 2903Oplossingen
  • 10591Likes

Dat verwacht ik wel als die al begonnen was.

Of heb je een nieuwe Mediabox XL gehad.

Johan-R
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik gebruik nu nog de Samsung recorder, want ik kreeg de installatie niet voor elkaar. Steeds maar weer uitgesteld. Met hulp van de monteur zal het vast lukken

Johan-R
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Vanmiddag de aansluitkast vervangen, nieuwe connectors geplaatst, TV-aansluiting vernieuwd. Daarna de Mediabox XL aangesloten en het werkte. Vroeg al vrij snel om te updaten. Dit ging vrij snel en alles werkte daarna. Net werk geleverd door deze monteur. 

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47937Posts
  • 2903Oplossingen
  • 10591Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂