Tibork

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen bij ShortsTV App

Wanneer ik de shortstv app open dan wordt er gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord om te registreren maar wanneer ik mij aan wil melden wordt er aangegeven dat er een account is. Maar ik kan dus alleen maar registreren ipv inloggen.  Hoe moet ik inloggen in de shortstv app?

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56455Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

Er wordt toch gevraagd om een naam en emailadres?

Heb je ooit een account gemaakt?

Mogelijk gebruik je een inlognaam die al in gebruik is?

Tibork
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik mijn gebruikersnaam en e-mailadres invoer en dan op registreren druk, dan krijg ik de melding emailadres al in gebruik. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56455Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

Ik heb nog even gezocht, maar kan het niet goed vinden, er is heel weinig/geen informatie over te vinden.

Het lijkt erop dat je moet inloggen met je Mijn Ziggo account.

Mogelijk kan iemand anders die hier langs komt of een Ziggo moderator de juiste weg wijzen.

Tibork
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is dus het probleem. Ik kan niet inloggen alleen registreren en als ik mijn, mijn Ziggo gegevens invul om te registreren  dan zegt hij emailadres al in gebruik.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1784Posts
  • 202Oplossingen
  • 534Likes

Goedemiddag @Tibork, het is een hele puzzel! Je kunt gebruik maken van de ShortsTV app wanneer je Movies and Series XL in je pakket hebt zitten. Helaas staan je postcode en huisnummer niet in je profiel waardoor ik niet kan controleren of dit het geval is. Wanneer je gebruik maakt van Movies and Series XL kun je de app openen via kanaal 125 of via de app store. Wil je de gegevens toevoegen aan je profiel zodat ik met je mee kan kijken? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo