HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil Disney+ met mijn bestaande abo op de tv kijken. Op het kanaal staat dat ik moet inloggen. Als ik wil inloggen kan dat niet omdat mijn next mini afstandsbediening daartoe niet in staat is.
Hoe kan het wel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je Inloggen ziet, druk op OK => invulveld voor e-mailadres => druk dan nog een keer op OK en dan kun je met het schermtoetsenbord, met de pijltjes en de OK knop, je e-mailadres invullen enz. enz. enz.
Als je Inloggen ziet, druk op OK => invulveld voor e-mailadres => druk dan nog een keer op OK en dan kun je met het schermtoetsenbord, met de pijltjes en de OK knop, je e-mailadres invullen enz. enz. enz.
Hartelijk dank. Ik ga dit proberen!
En gelukt! Nogmaals dank!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...