1
Vraag
2
Reacties
AD1951

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Disney+ kanaal

Ik wil Disney+ met mijn bestaande abo op de tv kijken. Op het kanaal staat dat ik moet inloggen. Als ik wil inloggen kan dat niet omdat mijn next mini afstandsbediening daartoe niet in staat is.

Hoe kan het wel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je Inloggen ziet, druk op OK => invulveld voor e-mailadres => druk dan nog een keer op OK en dan kun je met het schermtoetsenbord, met de pijltjes en de OK knop, je e-mailadres invullen enz. enz. enz.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @AD1951 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Via de apps op de Mediabox Next Mini kunt u de Disney+ app aanklikken en inloggen.

Via de :ab_hoofdmenu: knop op uw afstandsbediening komt u in het menu waar ook de apps zitten.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je Inloggen ziet, druk op OK => invulveld voor e-mailadres => druk dan nog een keer op OK en dan kun je met het schermtoetsenbord, met de pijltjes en de OK knop, je e-mailadres invullen enz. enz. enz.

AD1951
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hartelijk dank. Ik ga dit proberen!

AD1951
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En gelukt! Nogmaals dank!

Kevm1981

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb hier een aanvullende vraag over, ik ben lid geworden van ESPN+Disney+ compleet,  welk e-mailadres moet ik hiervoor invullen als ik Disney+ via de app open via mijn Next mediabox, moet ik een account aanmaken op Disney+ of via mijn Ziggo account(waarom word ik in dit geval niet automatisch ingelogd?)

 

BvD.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kevm1981 ESPN is een extra zender pakket dat werkt anders dan een streamingdienst dus u zal wel een account bij Disney+ moeten aanmaken en via uw Mediabox aanmelden. Zoals hier eerder is uitgelegd.

 

U zult via Mijn Ziggo dat Disney+ account moeten instellen. Is Disney+ wel geactiveerd bij het tab streamingdiensten in de Mijn Ziggo omgeving.

Heeft u toen u dat pakket bestelde geen account moeten aanmaken? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic