1
Vraag
2
Reacties
vanderM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggegevens vergeten mediabox xl modem

Hallo, 

Ik wil graag mijn wifi instellingen aanpassen op mij  mediabox xl alleen ben ik de inloggegevens vergeten (keer aangepast en nooit opgeschreven), heb de mediabox al naar fabrieksinstellingen gezet dit hielp helaas niet. Zouden de inloggegevens van mijn mediabox xl gereset kunnen worden?

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @vanderM 

Een zonnig welkom hier op onze Community.
@Jan F.  bedankt voor je tip.

Ik begrijp hieruit dat het nu niet mogelijk is om in te loggen op je modem, omdat je deze specifieke gegevens bent vergeten. Geen probleem! Ik heb het modem gedeelte van je Mediabox XL hersteld naar fabrieksstand. Binnen 30 minuten is dit hersteld en kun jij met de oude gegevens onderop de XL box weer inloggen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U kunt:

  • Wachten op een moderator die langs komt en tijd heeft om iets voor u te doen. Om geholpen te worden moet hij/zij wel kunnen zien wie u bent. Zet daarom, als u dat nog niet heeft gedaan, uw postcode en huisnummer in uw profiel.
  • Bellen met de klantenservice. 1200 als u vaste telefoon heeft van Ziggo, anders 0900-1884.
  • Naar de contactpagina gaan en wachten tot rechtsonder de chat verschijnt en daar dan uw verzoek doen.
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @vanderM 

Een zonnig welkom hier op onze Community.
@Jan F.  bedankt voor je tip.

Ik begrijp hieruit dat het nu niet mogelijk is om in te loggen op je modem, omdat je deze specifieke gegevens bent vergeten. Geen probleem! Ik heb het modem gedeelte van je Mediabox XL hersteld naar fabrieksstand. Binnen 30 minuten is dit hersteld en kun jij met de oude gegevens onderop de XL box weer inloggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic