PDJ1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog problemen Ziggo go

Hallo Ziggo Community,

 

Ik kan al dagen niet meer inloggen bij Ziggo-go. Ziggo-go geeft de foutmelding: "Service niet beschikbaar. Helaas Ziggo Go doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding kan maken."

Op alle apparaten zoals de iPhone en Ipad en een Windows 10 PC krijg ik dezelfde foutmelding. Conform de instructie op de Ziggo-website, heb ik een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt. Dit heeft echter niet geholpen. Inloggen op Mijn Ziggo geeft geen problemen. Ook TV kijken met de mediabox Next geeft geen problemen.

De app verwijderen en opnieuw installeren geeft ook al niet geholpen.

 

Heeft iemand nog een ander idee ???

Of de ervaring om dit op te lossen.

 

Ik hoor het graag. Bij voorbaat mijn dank.

 

Mvg, Peter

 

5 Reacties 5
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @PDJ1 , irritant dat jij tegen dit probleem aanloopt. Zo te lezen heb je zelf al veel uitgesloten. We zien dit soms gebeuren als het abonnement onlangs is aangepast en dat er iets in de achterliggende systemen niet goed wordt verwerkt. Fijn dat je wel kunt inloggen in MijnZiggo, daarmee kunnen we heel veel zaken al uitsluiten. 

Kun je wel inloggen en wat kijken via www.ziggogo.tv/ , of lukt dat ook niet in verschillende browsers?

PDJ1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert,

 

Bedankt voor je reactie.

Inloggen via www.ziggogo.tv lukt helaas ook niet. Mijn zakelijke abonnement is per 8 augustus wel uitgebreid met TV via de Next box. Het bijzondere is wel dat het de eerste week wel gewoon werkte.

 

Het blijft voor mij een vraagteken  

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Snap ik volledig, @PDJ1 . Dit zou ook gewoon zonder problemen moeten werken. Zou je voor mij 1 ding nog extra willen uitvoeren? Dan weet ik namelijk zeker waardoor dit wordt veroorzaakt. 
Zou jij je huidige MijnZiggo wachtwoord nogmaals willen wijzigen (dus alleen het wachtwoord)? Probeer daarna ruim een uurt later nogmaals in te loggen via de app en de browser. 
Lukt het dan tóch nog niet? Reageer dan op dit bericht! 

PDJ1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert,

 

Ik heb het wachtwoord veranderd en daarna ruim een uur gewacht. De foutmelding blijft helaas hetzelfde.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Ik heb even gekeken maar het serienummer van je mediabox Next ontbreekt in je account @PDJ1. Wil je contact hierover opnemen met Ziggo Zakelijk? Zij kunnen dit probleem vast en zeker voor je oplossen. 

Uitgelicht topic