Rory77
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog gegevens kwijt mediabox xl

Beste,

Is het mogelijk dat de inlog gegevens gereset kan worden naar admin/admin.

Het is even een tijd geleden dat ik daar op heb ingelogd, ik ben het even kwijt.

Zou iemand mij kunnen helpen daar mee.

Bij voorbaat dank,

Rory

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4520Reacties
  • 941Oplossingen
  • 1259Likes

Hi @Rory77
Een warm welkom hier op de Ziggo Community 

Ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het modem in de Mediabox XL voor je teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Schrik dus niet als het internet straks eventjes wegvalt. Alle originele gegevens zijn hierna weer van toepassing en je kunt dan weer inloggen om bijvoorbeeld bepaalde wifi-instellingen te optimaliseren of te wijzigen. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4520Reacties
  • 941Oplossingen
  • 1259Likes

Hi @Rory77
Een warm welkom hier op de Ziggo Community 

Ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het modem in de Mediabox XL voor je teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Schrik dus niet als het internet straks eventjes wegvalt. Alle originele gegevens zijn hierna weer van toepassing en je kunt dan weer inloggen om bijvoorbeeld bepaalde wifi-instellingen te optimaliseren of te wijzigen. 

Bekijk in context

Rory77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Z 

Thankssss....

Ik kan eindelijk weer in de box.........Blij... 😃

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4520Reacties
  • 941Oplossingen
  • 1259Likes

Woehoe! Goed om te horen @Rory77. Fijn dat je een terugkoppeling geeft dat het is gelukt om weer in te loggen op de Mediabox XL.

Alvast een fijn weekend gewenst! 

Rory77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

Nu heb ik een ander probleem misschien dat jij mij kan helpen of mij de goede richting te geven hoe ik aan een nieuwe box kan komen.

Na een een week komt er een geratel uit mijn box wat heel hinderlijk is met tv kijken. Het lijkt wel of de koelventilator het heeft begeven. Het stopt en dan ratel die verder en dan stopt die weer etc etc.....  Heel irritant.

Weet je misschien hoe ik dit oplos?

Met vriendelijke groet,

Rory 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3475Reacties
  • 313Oplossingen
  • 620Likes

Hey @Rory77 en welkom terug 😉 

Al is het wel ontzettend balen dat je terug bent met een nieuw probleem. ik kan mij voorstellen dat je een bericht stuurt op het moment dat je geratel uit je mediabox komt. Ervaar je dit probleem zowel bij het tv kijken als op het moment dat je mediabox in stand-by staat? 

Rory77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Mariska,

Leuk om weer terug te zijn NOT ..... 🙄😄

Maar het geratel hoor ik zowel met tv aan en op het moment als die stand-by staat,

Ik moet de volume van de tv harder doen om het niet te willen horen......maar dat werkt natuurlijk niet want ik hoor het even goed...😄

Met vriendelijke groet,

Rory

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1796Reacties
  • 281Oplossingen
  • 277Likes

Dat klinkt dan inderdaad niet echt als een oplossing 😉
Maar je hoort geratel? Waarschijnlijk zit er dan iets niet goed in de box.

Het klinkt misschien een beetje raar, maar helpt het toevallig als je de box even op de kop houdt? 
En dan een klein tikje op de onderkant geeft?

Ik zie ik in elk geval dat het internet en tv nu via de box gaat.
Als we een nieuwe box sturen, krijgt deze box de nieuwste upgrade.
Zoals je leest wordt de box dan beter, maar het internet gaat dan niet meer via die box.
Daarvoor komt een los modem.

Voordat een mediabox wordt gewisseld kun je alvast beter dat losse modem in huis hebben.
Dus ik lees graag of we dat in gang mogen zetten en of de tip geholpen heeft 🙂

Rory77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Erik,

Ik heb het geprobeerd, tijdens het omdraaien hoorde ik binnen in ook iets los vallen.

Het klonk als een los onderdeeltje het  geratel houd even op tot dat ik het 

weer terug omdraai en dan ratelt die weer gewoon weer verder.

Maar het klinkt nu harder het geratel dus dat is geen oplossing helaas.

Dus zet aub de 2e optie maar in gang zodat ik weer knap spul heb zonder geratel

want dat begint nu wel heel irritant te worden 😞.

Met vriendelijke groet,

Rory

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 455Reacties
  • 35Oplossingen
  • 32Likes

@Rory77, duidelijk! Jammer dat het niet geholpen heeft. Ik heb optie 2 in orde gemaakt. Je krijgt zo snel mogelijk een los modem toegestuurd. Op het moment dat je deze in huis hebt, kun je hem direct aansluiten. Wanneer dit klaar is, dan ontvangen wij graag een berichtje, zodat we ook je Mediabox XL kunnen omruilen voor een nieuwe 🙂 Succes met aansluiten in ieder geval!

Rory77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

Vrolijk paas,

Ik moest melden aan jullie als ik de modem heb geïnstalleerd voordat ik mijn vervangende mediabox zou krijgen.

Dus bij deze de modem is geïnstalleerd nu is de vraag wanneer kan ik de vervangende mediabox verwachten.

Met vriendelijke groet,
Rory 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3475Reacties
  • 313Oplossingen
  • 620Likes

Hi Rory! 🙂 Ik hoop dat je fijne paasdagen hebt gehad 😄 Bij deze komt ook de nieuwe Mediabox jouw kant op. Laat je ons weten of alles naar behoren werkt als je helemaal up & running bent? 

Uitgelicht topic