Bij zappen is continue de infobalk aanwezig waardoor je niets kunt lezen van wat de zender op dat moment onder in beeld heeft staan. Hoe kun je dat uitzetten.
Als dat niet kan, graag een keuze .mogelijkheid voor de klant toevoegen.
Dank u
Grt
Kees
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Kees G
Een verzoek om de informatiebalk onder het beeld definitief te kunnen uitschakelen en/of minder lang in beeld te houden, ben ik ooit één keer eerder tegengekomen.
Als dit een punt is waar meer abonnees over struikelen, dan zullen ze zich hier wel melden.
de informatiebalie gaat na enkele seconde automatische weg,
je kunt ook de toets rechts onder de pijltjes toets drukken om de balk weg te doen
Als je meteen op de toets tv op de afstandsbediening drukt is de balk ook meteen weg. De tv toets zit rechtsboven op de
afstandsbediening.
Dank, Dat is mij bekend, maar m.i. overbodig als je dit voorkomen kan
Wij ervaren die balk juist als prettig. Je ziet meteen hoe en wat op de gekozen zender.
Met 1 druk op en knop is deze meteen weg. Maar zoveel mensen zoveel wensen.
Die balk is inderdaad storend, ook enkele seconden is vaak te lang. Het is net zo storend als je de infobalk handmatig oproept, dat die niet vanzelf weggaat.
Dus @anoniemforum die enkele seconden is ook zeer storend
Informatiebalk "Uit" instelling gewenst, zou ik wel fijn vinden !!!
Dan kan iedereen zelf beslissen of ze de balk willen zien of niet !!!
Beste Jan, als je niets wijzigt blijft dat ook zo, echter er zijn kijkers die dat uit willen zetten. Gelukkig zijn er meer mensen die die keuze ondersteunen.
voor jou blijft alles dan toch zoals gewend.
uiteraard kan een medewerker de suggestie doorzetten naar de ontwikkelaars maar dat geeft geen garantie dat de optie er ook ooit gaat komen
Goedemorgen allen. Blijf vooral alle verbeterideeën aanleveren. Wij zetten dit intern door naar de ontwikkelaars van het Next platform.
Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we niet garanderen dat je idee ook wordt geïmplementeerd.
Bij mijn vorige provider Odido kon men zelf de tijd instellen hoelang men de informatiebalk op het scherm wou hebben, helaas was de minimale tijd nog altijd 3 seconden, de mogelijkheid om hem helemaal niet te zien was ook daar niet aanwezig.
Dankjewel Marco,
ik reken op de hulp van andere community leden hier in, mensen reageer aub als je ook een "uit" instel keuze wenst voor deze infobalk !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.