Vraag
Reacties
Kees G
Level 2

Informatiebalk "Uit" instelling gewenst.

Bij zappen is continue de infobalk aanwezig waardoor je niets kunt lezen van wat de zender op dat moment onder in beeld heeft staan.  Hoe kun je dat uitzetten. 

Als dat niet kan, graag een keuze .mogelijkheid voor de klant toevoegen.

Dank u

Grt

Kees

e-mail meldingen
Aan Uit
12 Reacties 12
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Kees G 

Een verzoek om de informatiebalk onder het beeld definitief te kunnen uitschakelen en/of minder lang in beeld te houden, ben ik ooit één keer eerder tegengekomen. 
Als dit een punt is waar meer abonnees over struikelen, dan zullen ze zich hier wel melden.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

de informatiebalie gaat na enkele seconde automatische weg,

je kunt ook de toets rechts onder de pijltjes toets drukken om de balk weg te doen

0 Kudos
TV2
Level 9

Als je meteen op de toets tv op de afstandsbediening drukt is de balk ook meteen weg. De tv toets zit rechtsboven op de 

afstandsbediening.

0 Kudos
Kees G
Level 2
Topicstarter

Dank, Dat is mij bekend, maar m.i. overbodig als je dit voorkomen kan

jan_Doedel
Level 9

Wij ervaren die balk juist als prettig. Je ziet meteen hoe en wat op de gekozen zender.

Met 1 druk op en knop is deze meteen weg. Maar zoveel mensen zoveel wensen.

0 Kudos
Template
Level 17

Die balk is inderdaad storend, ook enkele seconden is vaak te lang. Het is net zo storend als je de infobalk handmatig oproept, dat die niet vanzelf weggaat.

Dus @anoniemforum die enkele seconden is ook zeer storend 

vulliw
Level 6

Informatiebalk "Uit" instelling gewenst, zou ik wel fijn vinden !!!

Dan kan iedereen zelf beslissen of ze de balk willen zien of niet !!!

Kees G
Level 2
Topicstarter

Beste Jan, als je niets wijzigt blijft dat ook zo, echter er zijn kijkers die dat uit willen zetten. Gelukkig zijn er meer mensen die die keuze ondersteunen.

voor jou blijft alles dan toch zoals gewend.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

uiteraard kan een medewerker de suggestie doorzetten naar de ontwikkelaars maar dat geeft geen garantie dat de optie er ook ooit gaat komen

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen allen. Blijf vooral alle verbeterideeën aanleveren. Wij zetten dit intern door naar de ontwikkelaars van het Next platform.

Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we niet garanderen dat je idee ook wordt geïmplementeerd.

bemuze1
Level 5

Bij mijn vorige provider Odido kon men zelf de tijd instellen hoelang men de informatiebalk op het scherm wou hebben, helaas was de minimale tijd nog altijd 3 seconden, de mogelijkheid om hem helemaal niet te zien was ook daar niet aanwezig.

Kees G
Level 2
Topicstarter

Dankjewel Marco,

ik reken op de hulp van andere community leden hier in, mensen reageer aub als je ook een "uit" instel keuze wenst voor deze infobalk ! 

0 Kudos