1
Vraag
2
Reageer en help mee
Stig

Level 4
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Informatie over golf op Ziggo Sport

Gm,

zonder enige informatie van Ziggo begrijp ik nu dat het aanbod van golf voor de US PGA Tour gaan veranderen deze jaar. Dat dit verandert heb ik begrijp voor, maar dat Ziggo helemaal geen informatie geeft naar de klanten vind ik wel zwak. Maar dat is wat het is.

 

Dan proberen te uitzoeken wat wordt uitgezonden en wat niet; dat is niet makkelijk. Bij voorbeeld geeft zoeken naar "PGA Tour" of "golf" of "tournament" geen resultat voor de hoogtepunten van de Tournament of Champions dat wordt verzonden op woensdag 12 januari. Om het te vinden in de TV gids moet je door elke uitzending bladeren om te zien wat wordt uitgezonden omdat het alleen "Golf" staat in de gids zelf. In deze informatie tijd vind ik dit echt niet kunnen. Maar als klanten zijn wij wel gewend dat de TV gids van Ziggo wat zwak is. Helaas verwacht je ook niet snel een verbetering van de gids omdat dit al jaren zo is.

Darom wil ik graag weten of Ziggo op een of andere manier een betere overzicht gaan maken over wat wordt uitgezonden en wat niet.

Ik ben wel overal een tevreden klant van Ziggo, maar je betaald veel meer voor de sport op Ziggo dan bij andere aanbieders en dan moet je wel betere informatie kunnen verwachten.

Met vriendelijke groet,
Stig

 

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Stig en ieder ander die dit leest, 

Ik heb intussen een reactie mogen ontvangen en op dit moment onderzoeken we de mogelijkheden om deze weergave te verbeteren. Dank voor het doorgeven van dit voorbeeld! Als we concrete info ontvangen dan zullen we deze hier delen. 

13 Reacties 13
jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 167Likes

Op de Humax staat vaak alleen "Golf".

Net als in de "balk" bij Ziggo GO en de Mediabox Next.

Dit is handiger:

https://www.ziggosport.nl/programmagids/

Stig
Topicstarter
Level 4
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor de reactie. Ik ben eens dat dit ietsje handiger, maar dan moet je wel elke dag naar deze lijst kijken om te zien wat wordt uitgezonden die dag.

In de Ziggo GO app staat ook alleen "Golf" in de TV gids. Zo dan moet je op elke program klikken om te zien wat het eigenlijk is. Dit moet dan toch handiger kunnen. Bijv. als de zoek-optie op je TV de juiste resultaten geeft...

Stig
Topicstarter
Level 4
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sorry, maar ik vind dit niet een oplossing.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Stig

Thanks voor jouw feedback! Ik snap je punt zeker. We hebben dit gisteren voor je doorgezet naar de juiste afdeling maar helaas nog niet een reactie ontvangen. Zolang je maar weet dat we je niet zijn vergeten en zodra er een reactie komt, we het aan je laten weten 🙂

Stig
Topicstarter
Level 4
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor dat. Alles wat wij vragen is dat iemand hier over denkt. Natuurlijk een beetje raar dat het niet beter worden gecommuniceerd.

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 167Likes

TotaalTV, 27 maart 2021.

Verbetering onderweg

Ziggo laat aan Totaal TV weten dat op dit moment wordt gewerkt aan het verbeteren van de nieuwe EPG. "Vanwege een wisseling van leverancier van EPG-informatie wordt op dit moment algemene EPG informatie – zoals Champions League - op hoofdniveau meegezonden. Specifieke EPG-informatie - zoals welke clubs tegen elkaar spelen - wordt een niveau lager meegezonden. In de gids ziet de klant die specifieke informatie door te klikken op het betreffende programmablokje. In het uitzendscherm ziet de klant op dit moment alleen de hoofdinformatie. We zijn met de leverancier in gesprek om deze informatie op hoofdniveau aan te leveren. Helaas kunnen we niet aangeven hoe lang dit zal duren", aldus woordvoerder Annick Bettink namens VodafoneZiggo.

 

 

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@jenson  schreef:

TotaalTV, 27 maart 2021.

Verbetering onderweg

Ziggo laat aan Totaal TV weten dat op dit moment wordt gewerkt aan het verbeteren van de nieuwe EPG. "Vanwege een wisseling van leverancier van EPG-informatie wordt op dit moment algemene EPG informatie – zoals Champions League - op hoofdniveau meegezonden. Specifieke EPG-informatie - zoals welke clubs tegen elkaar spelen - wordt een niveau lager meegezonden. In de gids ziet de klant die specifieke informatie door te klikken op het betreffende programmablokje. In het uitzendscherm ziet de klant op dit moment alleen de hoofdinformatie. We zijn met de leverancier in gesprek om deze informatie op hoofdniveau aan te leveren. Helaas kunnen we niet aangeven hoe lang dit zal duren", aldus woordvoerder Annick Bettink namens VodafoneZiggo.

 


Ziggo en Totaal.Tv beweren zo veel, eerst zien dan pas geloven !

Stig
Topicstarter
Level 4
  • 56Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Verbetering alltijd welkom. Hoog tijd, maar leuk dat het wordt over nagedacht.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Stig  schreef:

Verbetering alltijd welkom. Hoog tijd, maar leuk dat het wordt over nagedacht.


Eerst zien dan pas geloven, Ziggo en Totaal.Tv beweren zo veel !

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 167Likes

Hier gaat het om.

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ziggo heeft wel meer van dat soort zaken. Ook hier staat minimale informatie ( maar heeft verder natuurlijk niets met golf te maken ).

EPG4.png

Maar u hebt natuurlijk 100% gelijk.


Misschien krijgen we binnenkort alleen nog dit in de EPG te zien :
......[Programma][Sport][Nieuws][Programma][Journaal][Programma][Sport]......

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Stig en ieder ander die dit leest, 

Ik heb intussen een reactie mogen ontvangen en op dit moment onderzoeken we de mogelijkheden om deze weergave te verbeteren. Dank voor het doorgeven van dit voorbeeld! Als we concrete info ontvangen dan zullen we deze hier delen. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Dat is dan na 1 week, wel een erg summiere reactie.

Dan misschien gewoon beter verwijzen naar Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier! of TV Gids en opname-issues: updates & discussie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic