1
Vraag
2
Reacties
dgeld123

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Incasso datum wijzigen

Hallo,

Ik zou graag mijn incasso datum willen wijzigen naar de 26e van de maand. Hij staat nu op de 20e vdm.

Ik hoop dat dit kan en ik hoor het graag z.s.m.

Mvg,

D

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemorgen @dgeld123

Wees welkom hier op de Community! Leuk dat je ons hebt ontdekt 🙂

Het kan in sommige situaties wel makkelijker zijn om alle betalingen eind van de maand te incasseren, snap ik heel goed.
Ik heb je incassoperiode aangepast vanaf juli naar het einde van de maand. De datum wijzigt per maand wel eens vanwege de weekenden etc. Gemiddeld zal de incasso tussen de 25 en 28e van de maand plaats vinden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56526Posts
  • 3724Oplossingen
  • 13545Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemorgen @dgeld123

Wees welkom hier op de Community! Leuk dat je ons hebt ontdekt 🙂

Het kan in sommige situaties wel makkelijker zijn om alle betalingen eind van de maand te incasseren, snap ik heel goed.
Ik heb je incassoperiode aangepast vanaf juli naar het einde van de maand. De datum wijzigt per maand wel eens vanwege de weekenden etc. Gemiddeld zal de incasso tussen de 25 en 28e van de maand plaats vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo