Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Flippie1, welkom op de Community! In dit topic is al aardig wat gereageerd. Op basis van je e-mailadres zie ik dat je in de tussentijd een Mediabox Next Mini hebt ontvangen. Veel plezier hiervan!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan enkel als uw huidige Mediabox defect is anders zal u met € 19,95 verzend en administratiekosten rekening moeten houden.
Nee hoor de Next Mini wordt sinds maandag bij elk abonnement standaard geleverd. Het maakt niet uit of dit TV Start, Compleet of Max betreft. Zoals wordt gevraagd gratis is bijna enkel mogelijk bij een defecte box daarbij doet het afgenomen abonnement er niet toe. Of je 1 of 20 jaar klant bent doet er ook niet toe.
Als je zolang trouw klant bent, mag je er wel vanuit gaan, dat de administratiekosten kwijtgescholden worden. Bellen met retentie/verlengen kan helpen. Ik zie trouwens op de site van Ziggo nergens melding dat je voor de omruiling administratiekosten moet betalen, maar misschien lees ik hierover heen.
Die kosten is een bekend gegeven en in een ander topic een discussiepunt. En inderdaad wie niet waagt wie niet wint.
Door energieverslindende mediabox word er geen kosten in rekening gebracht van €19.95. heb dit zelf ook ondervonden. Doordat , ik een artikel erover had gelezen. Anders ff bellen met de klantenservice of via chat van ziggo dit gaat sneller. Of anders via een moderator via deze community als diegene langskomt.
Er worden geen installatie kosten in rekening meer gebracht. Net zelf bevestigd gekregen bij de klantenservice
De 19,95 hoef je niet te betalen @Chris1974
@RoWi. Er worden geen kosten gefactureerd van €19,95 zelf net telefonisch contact gehad met de klantenservice
@Flippie1 worden geen kosten ervoor gefactureerd van €19,95 voor niemand
Dat is dan wel snel veranderd @joma1966 !
Heb je ook nog een andere bron?
Bij mijn omruil (Pace-> Arris DSX960) werden inderdaad ook geen kosten berekend, echter kan dat ook geluk zijn.Volgens mij ligt het aan de medewerker(en zijn humeur!).
Stond ook vermeld bij
bron: www.totaaltv.nl
Klantenservice bellen,chatten via Ziggo site via een moderator hier op de community maar bellen is sneller
@joma1966 schreef:Stond ook vermeld bij
bron: www.totaaltv.nl
Dat is goed nieuws!
Ook wel een nodige keuze, aangezien die 135 euro besparing tegenwoordig voor veel mensen zeker van belang is.
Klopt ik heb 2 next mini's sinds 2 weken en heb er zelf even achteraan gebeld ja scheelt mij ook teveel. Daardoor heb ik ook de mb xl en Humax verruilt voor de next mini's
@joma1966 Er wordt duidelijk genoemd dat dit per situatie kan verschillen!!
Lees vooral dit stuk nog eens.
.” Echte duidelijkheid over de doorberekenen van de eenmalige kosten op de maandfactuur kan Laurey echter niet geven. “Of wij voor het omruilen van de mediabox eenmalige activatiekosten van 19,95 euro in rekening brengen, is afhankelijk van de mediabox.”
Ik heb begrepen van de klantenservice dat dit voor iedereen geldt.
Dan hoop ik dat deze medewerker gelijk heeft echter ga ik daar niet vanuit.
Hi @Flippie1, welkom op de Community! In dit topic is al aardig wat gereageerd. Op basis van je e-mailadres zie ik dat je in de tussentijd een Mediabox Next Mini hebt ontvangen. Veel plezier hiervan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.