1
Vraag
2
Reacties
Flippie1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn oude box inruimen voor nieuwe zuinige box, gratis , ik ben al heel veel jaar klant

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Flippie1, welkom op de Community! In dit topic is al aardig wat gereageerd. Op basis van je e-mailadres zie ik dat je in de tussentijd een Mediabox Next Mini hebt ontvangen. Veel plezier hiervan!

Bekijk in context

19 Reacties 19
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat kan enkel als uw huidige Mediabox defect is anders zal u met € 19,95 verzend en administratiekosten rekening moeten houden.

Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

@RoWi. Vergeet volgens mij een ding te vermelden, het heeft ook te maken met de bundel die je @Flippie1 hebt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Nee hoor de Next Mini wordt sinds maandag bij elk abonnement standaard geleverd. Het maakt niet uit of dit TV Start, Compleet of Max betreft. Zoals wordt gevraagd gratis is bijna enkel mogelijk bij een defecte box daarbij doet het afgenomen abonnement er niet toe. Of je 1 of 20 jaar klant bent doet er ook niet toe.

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Als je zolang trouw klant bent, mag je er wel vanuit gaan, dat de administratiekosten kwijtgescholden worden. Bellen met retentie/verlengen kan helpen. Ik zie trouwens op de site van Ziggo nergens melding dat je voor de omruiling administratiekosten moet betalen, maar misschien lees ik hierover heen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die kosten is een bekend gegeven en in een ander topic een discussiepunt. En inderdaad wie niet waagt wie niet wint. 

 

 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Door energieverslindende mediabox word er geen kosten in rekening gebracht van €19.95. heb dit zelf ook ondervonden. Doordat , ik een artikel erover had gelezen. Anders ff bellen met de klantenservice of via chat van ziggo dit gaat sneller. Of anders via een moderator via deze community als diegene langskomt.

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Er worden geen installatie kosten in rekening meer gebracht. Net zelf bevestigd gekregen bij de klantenservice 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

De 19,95 hoef je niet te betalen @Chris1974 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@RoWi. Er worden geen kosten gefactureerd van €19,95 zelf net telefonisch contact gehad met de klantenservice 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@Flippie1  worden geen kosten ervoor gefactureerd van €19,95 voor niemand

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is dan wel snel veranderd @joma1966 !

Heb je ook nog een andere bron?

Bij mijn omruil (Pace-> Arris DSX960) werden inderdaad ook geen kosten berekend, echter kan dat ook geluk zijn.Volgens mij ligt het aan de medewerker(en zijn humeur!).

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Stond ook vermeld bij

 bron: www.totaaltv.nl

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Klantenservice bellen,chatten via Ziggo site via een moderator hier op de community maar bellen is sneller

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@joma1966  schreef:

Stond ook vermeld bij

 bron: www.totaaltv.nl


Dat is goed nieuws!

Ook wel een nodige keuze, aangezien die 135 euro besparing tegenwoordig voor veel mensen zeker van belang is.

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Klopt ik heb 2 next mini's sinds 2 weken en heb er zelf even achteraan gebeld ja scheelt mij ook teveel. Daardoor heb ik ook de mb xl en Humax verruilt voor de next mini's 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@joma1966  Er wordt duidelijk genoemd dat dit per situatie kan verschillen!! 

 

Lees vooral dit stuk nog eens.

 

.” Echte duidelijkheid over de doorberekenen van de eenmalige kosten op de maandfactuur kan Laurey echter niet geven. “Of wij voor het omruilen van de mediabox eenmalige activatiekosten van 19,95 euro in rekening brengen, is afhankelijk van de mediabox.”

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Ik heb begrepen van de klantenservice dat dit voor iedereen geldt. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dan hoop ik dat deze medewerker gelijk heeft echter ga ik daar niet vanuit.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Flippie1, welkom op de Community! In dit topic is al aardig wat gereageerd. Op basis van je e-mailadres zie ik dat je in de tussentijd een Mediabox Next Mini hebt ontvangen. Veel plezier hiervan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic