Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Dribbeldra
Level 1

Ik wil graag m'n Mediabox Next vervangen door Next mini

Ik begrijp uit andere reacties dat dit kan via een Moderator. Hoe werkt dit precies?

Hiervoor zijn activeringskosten bij betrokken; da's geen probleem 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dribbeldra
Level 1
Topicstarter

@Bert  en dan alleen telefonisch (va 088-1212808), begrijp ik? Ik zie geen formulier of andere optie...

Dan ga ik morgen bellen. Bedankt voor reageren

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Dribbeldra Dit kan op dit moment alleen via deze afdeling: Bedenktijd en annuleren | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
Dribbeldra
Level 1
Topicstarter

@Bert  en dan alleen telefonisch (va 088-1212808), begrijp ik? Ik zie geen formulier of andere optie...

Dan ga ik morgen bellen. Bedankt voor reageren

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ik zie dat het inmiddels is gelukt, @Dribbeldra. Top! Laat je het ons weten als we nog met iets kunnen helpen? 🙂