Ariedirk1942
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ontvang ineens alleen nl 1-2 en3 en op de andere zenders staat u heeft een abonnement nodig,en ik

 
2 Reacties 2
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42233Reacties
  • 2419Oplossingen
  • 8892Likes

Staan de smartcards in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet?

Zo ja, probeer daar met de TV aan de zenders daar opnieuw op te halen.

 

Als bij je analoog ook al volledig uitgeschakeld is, dan is naar kanaal 800 gaan ook dezelfde oplossing om de zenders op te halen.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1917Reacties
  • 297Oplossingen
  • 287Likes

Goedenavond @Ariedirk1942,

Welkom op de Community!
Zo alleen NPO 1,2 en 3 is wat een karig tv aanbod.

Werken er inmiddels al meer zenders? En staat het smartcardnummer wel goed in Mijn Ziggo?
Herinstalleer dan de zenders, anders lezen we graag!

Uitgelicht topic