boke

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg mijn viaplay account niet geactiveerd

Ik probeer viaplay al een week te activeren Op mijn ziggo. Maar als ik op activeren druk blijft de kreet ‘abonnementgegevens worden opgehaald, dit kan wel 20 minuten duren’. Ik kan wel kijken op kanaal 200 maar niet via de viaplay-app ed op mijn ipad of telefoon. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @boke en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend balen dat het niet wil lukken om de Viaplay app werkend te krijgen! Allereerst ook mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Het is goed dat je d.m.v. dit topic even bij ons aan de bel trekt. Wat expert @Bert hier aangeeft klopt, wij (Ziggo) zijn hier aan zet om dit voor jou op te lossen. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en direct een interne werkbon aangemaakt voor de afdeling die dit op kan lossen. Zodra ik een terugkoppeling hierop heb hoor je het van me. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je het Viaplay abonnement via Ziggo afgesloten of via Viaplay zelf?

boke
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via ziggo.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Log je in met de inlog gegevens die je bij Viaplay hebt aangemaakt?

boke
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat probeer ik, ik kom wel ingelogd met mijn viaplay account. Dat accoutn had ik overigens al. Maar ik kan dus geen content afspelen in viaplay. Bij ziggo staat dat ik nog moet activeren maar dat lukt dus niet

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier zal Ziggo iets moeten uitvoeren.

boke
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, hoe zou ik dat het beste kunnen regelen?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt hier wachten op een Ziggo moderator of contact opnemen met Ziggo: Contact | Klantenservice | Ziggo

Scroll naar beneden voor de contact mogelijkheden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @boke en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend balen dat het niet wil lukken om de Viaplay app werkend te krijgen! Allereerst ook mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Het is goed dat je d.m.v. dit topic even bij ons aan de bel trekt. Wat expert @Bert hier aangeeft klopt, wij (Ziggo) zijn hier aan zet om dit voor jou op te lossen. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en direct een interne werkbon aangemaakt voor de afdeling die dit op kan lossen. Zodra ik een terugkoppeling hierop heb hoor je het van me. 

Uitgelicht topic