1
Vraag
2
Reacties
rvmjvm

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan secret circle niet kijken

Ondanks dat ik alles heb gedaan wat op de site staat, lukt het niet secret circle te kijken

41 Reacties 41
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3954Posts
  • 328Oplossingen
  • 1568Likes

@Jopsessed jazeker, want we zijn er nog steeds met man-en-macht mee bezig. Het lijkt me er nu op dat je CI+ niet (meer) geschikt is voor deze vorm van een abonnement, maar dat moeten we even uitsluiten. Het is namelijk een (relatief oude) koopkaart. 

We houden je op de hoogte!

Jopsessed

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
  • Ok, dank je. Ja die kaart zag ik in de tv instellingen is al best wat jaartjes oud. Ik hoor graag de oplossing als jullie meer weten. Dank je!
Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Zelfde probleem, staat wel aan in mijn omgeving bij Ziggo, maar TV zegt 'gecodeerd'. Wellicht aan jullie kant nog even activeren ?  dank !

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@Frenklin  schreef:

Zelfde probleem, staat wel aan in mijn omgeving bij Ziggo, maar TV zegt 'gecodeerd'. Wellicht aan jullie kant nog even activeren ?  dank !

heb je al geprobeerd de tv op NED1 en dan zenders opnieuw ophalen in mijn ziggo?

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Ga ik proberen....🙏

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Gedaan, maar helaas, niet gelukt. melding: E16-4 deze zender zit niet in je abo, of de smartcard is nog niet geactiveerd.

Abo= TV Start Ci+  + extra pakket Skyshowtime & TV Zenders plus, Secret circle functie staat aan. Overigens kan ik Penthouse wel gewoon bekijken.

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

dan weet ik het helaas ook niet

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1340Posts
  • 211Oplossingen
  • 526Likes

Hallo @Frenklin , bijzonder dat je tegen dit probleem aanloopt. Deze zender is wel geactiveerd op je account, dus die zou prima moeten werken. Het is goed mogelijk dat de toevoeging niet goed is verwerkt door je CI+ module.

Werkt de zender nog steeds niet? Volg dan dit stappenplan.

Laat je ons weten of deze zender na zo`n 24 uur wel toegankelijk is? 

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@Meindert  schreef:

Hallo @Frenklin , bijzonder dat je tegen dit probleem aanloopt. Deze zender is wel geactiveerd op je account, dus die zou prima moeten werken. Het is goed mogelijk dat de toevoeging niet goed is verwerkt door je CI+ module.

Werkt de zender nog steeds niet? Volg dan dit stappenplan.

Laat je ons weten of deze zender na zo`n 24 uur wel toegankelijk is? 

is dat niet hetzelfde als de handeling/actie , zenders/rechten opnieuw ophalen

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Code smartcard gecontroleerd en die klopt, stappenplan doorlopen en was idd hetzelfde wat Mr Chip al had voorgesteld , maar vooralsnog nog steeds geen succes. Nu is secret circle geen hoogstaande erotiek 😉 maar is het meer een principe kwestie dat het gewoon moet werken als dit beloofd wordt.

Jopsessed

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Weet je al iets? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2347Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Ik heb even het pakket opnieuw naar je smartcard gestuurd, wil je eens kijken hoe het straks gaat? Of je nog steeds diezelfde melding krijgt? @Frenklin 

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

TV uitgezet en stroom eraf (zeker een half uur) zodat de nieuwe informatie niet eventueel uit de cash van de TV gehaald kan worden. TV aangezet, maar helaas nog steeds melding E16-4.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2347Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Je had de tv wel even aan mogen laten staan ipv uit mogen zetten haha maar dat had ik er even bij moeten zeggen, sorry. Wil je de tv eens aanzetten (+- 30min)? Dan probeer ik het nog één keer. @Frenklin 

Augurk

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

En dan heb je secret circle en zie je nog niets.

Evengoed veel kijk plezier.

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Misverstandje, de TV stond wel degelijk aan tijdens je eerste bericht aan mij...ook daarna nog geruime tijd. maar goed kan geen kwaad het nog eens te proberen 😉 je hoort ervan over een half uur...

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Dank, maar geen probleem, Secret Circle is nou niet echt hoogstaande erotiek ;-). Gaat er meer om dat het moet werken als dat beloofd wordt en ik heb Penthouse nog! wint ook geen oscar, maar is al meer 'kwaliteit' dan SC 😉 (genoeg off Topic weer).

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2347Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Super, heb ik opnieuw de kaart het zenderpakket verstuurd. Als dat niet werkt, wil je dan deze stappen doorlopen? Televisie met CI+ Module opnieuw instellen | Klantenservice | Ziggo @Frenklin 

Frenklin

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Helaas... werkt nog niet en ik waardeer je hulp in deze enorm, maar een herinstallatie ga ik niet doen, daarvoor heb ik teveel persoonlijke instellingen (zendervolgorde, expert beeld/geluidinstellingen, etc) waar ik dan weer uren mee bezig ben. Ik kan makkelijk zonder de zender in kwestie. Dat het hoort te werken en dat dit (nadat er van alles aan jullie kant geprobeerd is) niet wordt opgelost omdat ik daar geen 100% energie in wil steken, het zij zo. Ik had gehoopt op een simpele oplossing. Nogmaals dank allemaal, deze mag ook op slot.

Jopsessed

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Heel vervelend dat andere weer eerst worden geholpen en op mijn bericht geen reactie... Dus ik.krijg nu graag een oplossing. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic