1
Vraag
2
Reacties
J&F

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet uitloggen op Netflix en zie foutcode UI-800-3, wat te doen?

Met Netflix gebeld omdat ik de instructie niet kon uitvoeren. De app op de tv was niet te openen en de homepage op de pc toonde geen Instellingenknop of tandwiel-icoon.

 

Netflix kan jou uitloggen en dan zorgt de Ziggo Mediabox Next dat alles weer normaal werkt.

Het lijkt er wel op dat dit probleem ontstond door de laatste Ziggo-update van een paar dagen geleden!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

** Bericht aangevuld door moderator **

Lukt het uitloggen volgens de instructies die hier gegeven zijn niet? Volg dan de onderstaande stappen

Stap 1: Inloggen op netflix.com

Stap 2: Kiezen voor account en dan uitloggen op alle apparaten.

 

Moet dat de laatste tijd regelmatig doen op 2 Sony blu-ray spelers omdat Netflix niet wil starten. Na het uitloggen naam en wachtwoord invoeren en het werkt weer een maand of 2.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

** Bericht aangevuld door moderator **

Lukt het uitloggen volgens de instructies die hier gegeven zijn niet? Volg dan de onderstaande stappen

Stap 1: Inloggen op netflix.com

Stap 2: Kiezen voor account en dan uitloggen op alle apparaten.

 

Moet dat de laatste tijd regelmatig doen op 2 Sony blu-ray spelers omdat Netflix niet wil starten. Na het uitloggen naam en wachtwoord invoeren en het werkt weer een maand of 2.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic