1
Vraag
2
Reacties
Phineas

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan niet opnemen van Paramount Network

Ik kan geen programma's opnemen op het Paramount Network kanaal. Heb een Next box.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Phineas
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat is een goede vraag. Ik heb het getest. Het betreft alleen afleveringen van Yellowstone. En dan sommige wel en sommige niet. Maar nu lijktlen wel aale afleveringen geprogrammeerd te zijn. Bij aflevering 7 van seizoen 2 lukte het niet, maar bij een latere aflevering uit de serie lukt het wel. Geen idee waarom, maar voor nu lijkt het opgelost. Dank je.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Krijgt u een foutmelding?

Phineas
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jan,

 

Nee ik krijg geen foutmelding. Ik probeer bijvoorbeeld een aflevering of de hele serie van Yellowstone op te nemen. Maar er gebeurt gewoon niks. Waar normaal de aflevering dan met het rode opname icoon wordt gemarkeerd, gebeurt er nu niks en wordt er dus niks opgenomen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De reservering/opname mogelijkheid is wel aanwezig? Is dat specifiek met deze serie of met meerdere series op dit kanaal?

 

De meest voor de hand liggende oorzaak is dat Paramount opnames niet toestaat.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier werkt opnemen wel op Paramount met de Next.

@Phineas Is het bij een bepaalde serie dat hij niet opneemt?

Lukt het bij een andere serie wel?

Phineas
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat is een goede vraag. Ik heb het getest. Het betreft alleen afleveringen van Yellowstone. En dan sommige wel en sommige niet. Maar nu lijktlen wel aale afleveringen geprogrammeerd te zijn. Bij aflevering 7 van seizoen 2 lukte het niet, maar bij een latere aflevering uit de serie lukt het wel. Geen idee waarom, maar voor nu lijkt het opgelost. Dank je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic