Ik kan geen programma's opnemen op het Paramount Network kanaal. Heb een Next box.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is een goede vraag. Ik heb het getest. Het betreft alleen afleveringen van Yellowstone. En dan sommige wel en sommige niet. Maar nu lijktlen wel aale afleveringen geprogrammeerd te zijn. Bij aflevering 7 van seizoen 2 lukte het niet, maar bij een latere aflevering uit de serie lukt het wel. Geen idee waarom, maar voor nu lijkt het opgelost. Dank je.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Krijgt u een foutmelding?
Hoi Jan,
Nee ik krijg geen foutmelding. Ik probeer bijvoorbeeld een aflevering of de hele serie van Yellowstone op te nemen. Maar er gebeurt gewoon niks. Waar normaal de aflevering dan met het rode opname icoon wordt gemarkeerd, gebeurt er nu niks en wordt er dus niks opgenomen.
De reservering/opname mogelijkheid is wel aanwezig? Is dat specifiek met deze serie of met meerdere series op dit kanaal?
De meest voor de hand liggende oorzaak is dat Paramount opnames niet toestaat.
Hier werkt opnemen wel op Paramount met de Next.
@Phineas Is het bij een bepaalde serie dat hij niet opneemt?
Lukt het bij een andere serie wel?
Dat is een goede vraag. Ik heb het getest. Het betreft alleen afleveringen van Yellowstone. En dan sommige wel en sommige niet. Maar nu lijktlen wel aale afleveringen geprogrammeerd te zijn. Bij aflevering 7 van seizoen 2 lukte het niet, maar bij een latere aflevering uit de serie lukt het wel. Geen idee waarom, maar voor nu lijkt het opgelost. Dank je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.