Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Carlo62
Level 2

Ik kan niet op de Netflix app foutcode nw- 2-4

Ik ben hierheen gestuurd door de Ziggo medewerker

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor jullie hulp , maar ik heb weer Netflix via de app .

Ik heb wat gezocht op google en er was iemand die hetzelfde had en toen 45 minuten de stekker van de mediabox en van de router eruit had gehaald en toen werkte het .

Ik heb het eerst 5 minuten geprobeerd dat had geen effect toen een half uur dat werkte ook niet daarna 45 minuten de stekkers eruit gehaald en ja hoor ik kon inloggen en het werkt weer .

Bekijk in context

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Met welk apparaat? TV / mediabox / ??????

 

Zie hier mogelijke oplossingen: Netflix-fout NW-2-4 

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Op mijn televisie met de app 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Klik hier-> Netflix-fout NW-2-4

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor je tip , maar hier was ik 3 weken geleden al .

Geen oplossing gevonden toen contact gezocht met de hulp app die vertelden me dat ik een verkeerde aansluiting had en me een andere toestuurde (wat ik raar vond want het werkte voorheen gewoon )

Aangesloten en het werkt nog niet .

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik snap nog niet geheel hoe je Netflix kijkt.

 

Is het via de TV met een Netflix app die op de TV zit?

 

Of is dit met de mediabox XL via de Netflix app?

Als het met de mediabox XL is?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Ik kijk via de Netflix app op de mediabox.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

OK, duidelijk.

 

Werken daar replay of opnames of andere apps wel op?

 

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Jawel replay en on demand werken gewoon

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dan moet een Ziggo moderator maar eens meekijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Even nog een vervolg op mijn bericht zojuist.

 

Heb je de box al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Of de fabrieksinstellingen al geprobeerd?

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Ja heb ik beiden al gedaan

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Carlo62! Allereerst wil ik je graag van harte welkom heten hier op de Ziggo Community. Tof dat je ons hier hebt weten te vinden na de doorverwijzing van mijn collega die je eerder gesproken hebt 🙂

Ik begrijp dat je met een hardnekkige foutmelding te maken hebt bij het gebruik van de Netflix app op je mediabox en dat het maar niet lukt om dit te verhelpen. Dat komt het (kijk)plezier natuurlijk niet ten goede en uiteraard moeten we gaan zoeken naar een oplossing hiervoor. Ik ben erg benieuwd sinds wanneer je dit probleem ervaart en welke mediabox je precies in gebruik hebt. Kun je hier meer over vertellen? Kun je daarnaast ook eens proberen Netflix op te starten door naar kanaal 150 te zappen i.p.v. te kiezen voor de app vanuit het menu? 

Tevens verzoek ik je om je profiel te updaten met je postcode en huisnummer zodat we je gegevens erbij kunnen pakken vanuit het systeem. Bert heeft in een eerder bericht al aangegeven hoe je dat kunt doen. Hopelijk komen we dan snel tot een oplossing zodat je weer ongestoord gebruik kunt maken van de Netflix app 😉

0 Kudos
Carlo62
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor jullie hulp , maar ik heb weer Netflix via de app .

Ik heb wat gezocht op google en er was iemand die hetzelfde had en toen 45 minuten de stekker van de mediabox en van de router eruit had gehaald en toen werkte het .

Ik heb het eerst 5 minuten geprobeerd dat had geen effect toen een half uur dat werkte ook niet daarna 45 minuten de stekkers eruit gehaald en ja hoor ik kon inloggen en het werkt weer .

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat fijn dat die oplossing ook voor jou heeft mogen baten, @Carlo62. Dank voor je terugkoppeling hier en veel kijkplezier gewenst!