1
Vraag
2
Reacties
Roelof.olthof

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan mijn human ir-fox niet meer gebruiken voor HD uitzending van RTV Noord

Ik ben al vanaf 1977 klant van Ziggo. Nu mijn Humax box geen HD kwaliteit ondersteund moet ik voor 2 euro per maand een insteekmofule aanschaffen. 
op internet zie ik insteekmofules voor 35 euro. Ik heb van Ziggo verwacht dat ze klantvriendelijk met hun klanten omgaan en mij kosteloos of voor een eenmalig bedrag  een insteekmodule zouden kunnen leveren. Maar helaas kan dat alleen met een verhoging van mijn abonnement met 2 euro per maand voor de enkele keer dat ik op de slaapkamer wil kijken naar de TV

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Tja, een IR Fox C/Z is nu ook eenmaal een oudje. De meeste electronica moet nou eenmaal eens in de zoveel jaar worden vervangen om mee te gaan met de tijd, zo ook deze MPEG-2-boxen. Oud spul en ik vermoed zelf aangeschaft destijds, rond 2010?

Mijn advies: koop een recentere Humax (5200/5300/5400) voor een paar tientjes op Marktplaats om weer voor een paar jaar tv te kijken i.c.m. de evt gebruikte smartcard. Tot deze boxen ook weer verouderd raken, natuurlijk 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Tja, een IR Fox C/Z is nu ook eenmaal een oudje. De meeste electronica moet nou eenmaal eens in de zoveel jaar worden vervangen om mee te gaan met de tijd, zo ook deze MPEG-2-boxen. Oud spul en ik vermoed zelf aangeschaft destijds, rond 2010?

Mijn advies: koop een recentere Humax (5200/5300/5400) voor een paar tientjes op Marktplaats om weer voor een paar jaar tv te kijken i.c.m. de evt gebruikte smartcard. Tot deze boxen ook weer verouderd raken, natuurlijk 🙂

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

De meeste klanten in voormalig Ziggo gebied betalen niets extra per maand voor hun smartcard bij de zelf aangeschafte ci module. Ik verwacht dat dit terugkomt in heel Ziggo gebied nu vrije hardware keuze verplicht wordt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic