Emiel Wegman
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan alleen NPO 1, 2 en 3 ontvangen

We hebben sinds een dag of 5 een uitgebreider (= duurder) Ziggo-TV-abonnement, maar kunnen sindsdien alleen maar NPO1, 2 of 3 ontvangen, Bij alle andere zenders geeft hij een bericht (met in de rechter bovenhoek de code 100.70) dat het nog wel 15 minuten kan duren voor hij deze vindt. Dat duurt nu al 5 dagen. Verder valt vaak het geluid weg als we switchen tussen de 3 zenders (NPO 1, 2 of 3) die we wel kunnen ontvangen. Dan moeten we de TV uitzetten en dan weer aanzetten en dan is het geluid er weer. Erg irritant allemaal. Telefonisch contact leverde tot nu toe niks op !

5 Reacties 5
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42292Reacties
  • 2423Oplossingen
  • 8915Likes

Ik vermoed dat dit een activatieprobleem is van je Next mediabox met deze foutcode.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er aan de hand is en de nodige stappen ondernemen en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6457Reacties
  • 519Oplossingen
  • 1338Likes

Goedemiddag @Emiel Wegman en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je op de nieuwe Mediabox Next op dit moment alleen maar NPO 1 tot en met 3 ontvangt! Ik heb gelijk even jouw gegevens er bij gepakt en gecontroleerd wat er aan de hand is. Er gaat, zoals @Bert! ook al aangeeft, iets mis met de activatie van de Mediabox Next. Dit moet in de achterliggende systemen voor jou worden hersteld. Ik heb de situatie daarom voorgelegd bij de collega's van een gespecialiseerd team. Zij zullen dit voor je oplossen. 

Zodra ik een terugkoppeling voor je heb, deel ik het met jou onder dit topic. 

Groeten,

Paul 

 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6457Reacties
  • 519Oplossingen
  • 1338Likes

Goedemorgen @Emiel Wegman,

Inmiddels zie ik dat het probleem met de activatie van de Mediabox is opgelost. Omdat het nu nog steeds niet werkt is er dus iets anders aan de hand. 

Zo te zien is er al een monteur ingepland om het probleem op te lossen. Dit lijkt mij ook de juiste te nemen vervolgstap. Laat je ons na het monteursbezoek weten of alles naar wens werkt?

We pakken de draad dan weer verder met je op.

Groeten,

Paul 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6457Reacties
  • 519Oplossingen
  • 1338Likes

@Emiel Wegman We zijn erg benieuwd of alles inmiddels naar wens werkt. Laat je het weten onder dit topic? 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6457Reacties
  • 519Oplossingen
  • 1338Likes

@Emiel Wegman Helaas hebben we nog geen reactie van je gekregen. Kun je laten weten of alles inmiddels naar wens werkt? Anders pakken wij de draad graag weer verder met je op onder dit topic.
 

Uitgelicht topic