Er is geen signaal meer op de tv/radio contactdoos in de muur. Zowel de router als de tv ontvangen geen signaal.
Mijn woonplaats is Puttershoek, maar op internet (via 4G) lees ik niet dat daar momenteel storingen voor gemeld zijn.
Ziggo kon vanmiddag geen verbinding maken met mijn router en concludeerden dat de router dan waarschijnlijk kapot zou zijn, maar nu blijk ik ook geen tv-signaal te hebben.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt allemaal voor het meedenken. Mijn buurman heeft vandaag zijn kabel aangesloten op mijn binnenkomende kabel en nu werkt alles weer. Blijkbaar heeft de Ziggo e.e.a. per abuis omgewisseld bij het afsluiten van de kabel van mijn buurman. Ik heb de monteur die vrijdag zou komen gecanceld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Vaak in de meterkast, maar dit hoeft niet zo te zijn.
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de apparaten op aangesloten zitten?
Bedankt voor je reactie Bert. Maar ik moet de situatie even toelichten. Mijn Ziggo kabel komt bij mijn buurman samen met zijn eigen Ziggo kabel in zijn meterkast binnen. Ik kan er dus geen foto’s van maken, maar ben vanmiddag bij hem geweest en alles zit daar nog hetzelfde en onaangeroerd. Ik heb hier in de buurt rondgevraagd en niemand heeft problemen met Ziggo op dit moment. Wat mijn buurman wel vertelde is dat hij onlangs een brief van Ziggo kreeg met de mededeling dat ze zijn ongebruikte kabel zouden afsluiten. Hij heeft zelf namelijk KPN. Ik vermoed nu dat ze of allebei de kabels hebben afgesloten of per abuis de afsluiting hebben verwisseld met mijn kabel.
Ah, duidelijk.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij komen hier morgenvroeg langs.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @BN en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat je op het moment zonder werkende diensten zit! Het is goed dat je aan de hand van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb even een blik geworpen op de verbinding en zie op dit moment inderdaad geen signaal op het modem en mediabox terug. Het lijkt er dus op dat er helemaal geen signaal meer binnenkomt op het aansluitpunt. Het lijkt mij verstandig dat er een monteur komt kijken. Ik zie dat er al een afspraak ingepland staat op 8 oktober 2021 tussen 12 uur en 18 uur. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?
Als je een Vodafone mobiel abonnement hebt kan ik ter overbrugging 50 GB gratis data voor je regelen. Laat het maar weten als je hiervan gebruik wenst te maken.
Bedankt allemaal voor het meedenken. Mijn buurman heeft vandaag zijn kabel aangesloten op mijn binnenkomende kabel en nu werkt alles weer. Blijkbaar heeft de Ziggo e.e.a. per abuis omgewisseld bij het afsluiten van de kabel van mijn buurman. Ik heb de monteur die vrijdag zou komen gecanceld.
Mogelijk moet dit toch nog een keer omgezet worden, want als dit later in de straatkast weer gecorrigeerd wordt, dan ben je weer je signaal kwijt.
Ik heb dit inderdaad besproken met een Ziggo-medewerker en die zei dat ik me daar niet druk over hoefde te maken, dus …
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.