1
Vraag
2
Reacties
Have

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb een Grundig tv gekocht bij de Lidl. CI+ kaart er in en niet werken helaas.

Hoi Luitjes, de TV is de 4K Grundig VLX 21 LDL (ook wel de VOE 20 UTH000). Helaas werkt de CI+ module niet.

Ook de ziggo helpdesk kon mij niet helpen want de TV is niet getest door Ziggo, dus moet je het zelf maar uitzoeken :(. Het is me wel gelukt om de zenders allemaal er in te krijgen, echter alleen de zenders NPO 1-3 en ziggo sport doen het. nu heb ik op dit forum gevonden dat het misschien aan de CI+ versie ligt. Ik heb versie 1.1 (oud dus). Gaat Versie 1.3 wel werken??? ik hoor graag van jullie voor dat ik een nieuwe CI+ module ga kopen 😉

 

Alvast bedankt voor jullie tips. Groetjes Hans

 

Moderator toevoeging:

Ontvang je alleen NPO1, 2 en 3? Probeer dan eerst de zenders opnieuw op te halen via Mijn Ziggo:

1. Zorg ervoor dat de module met smartcard in de TV zit, zet de TV aan op een werkende zender

2. Login bij Mijn Ziggo en ga naar Producten

3. Ga naar "Naar televisie"

4. Kies de smartcard die je in gebruik hebt en ga naar "instellingen"

5. Druk op "Opnieuw ophalen"

 

Na ongeveer 15 minuten is het zenderaanbod opnieuw opgehaald.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Versie 1.1 gaat zeker niet werken. 1.3 kan, maar als de tv niet gecertificeerd is, kan het niet gegarandeerd worden.

Heb je wel een geactiveerde smartcard?

Bekijk in context

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen allemaal,

CI+ module versie 1.3 erin en WERKEN !!!!! Helemaal leuk.

Steef en Piet, bedankt voor jullie hulp.

 

Fijne zonnige dag!

Met vriendelijke groet, Hans.

 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Versie 1.1 gaat zeker niet werken. 1.3 kan, maar als de tv niet gecertificeerd is, kan het niet gegarandeerd worden.

Heb je wel een geactiveerde smartcard?

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja de smartcard is actief. Deed het in de vorige tv en heb het ook nog gecheckd via Ziggo. Thx

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@Have Als de CI+-module wel werkt wil dat niet zeggen dat alles probleemloos gaat, omdat de tv niet door Ziggo gecertificeerd is. De kans is aanwezig dat de zenderindeling (kanaalnummering) niet op de juiste wijze plaatsvindt.

Piet.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Welkom hier op de Community @Have

Ik snap dat je graag wat meer zenders zou willen kunnen kijken. Alleen deze TV is niet gecertificeerd en zoals @Steefb en @PJM v.d. Vooren al aangeven, we kunnen dan de werking niet garanderen. Het kan dan zijn dat je geen of slechts enkele zenders kunt bekijken met de CI+ module.

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Piet, ik zal Versie 1.3 gaan proberen!

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Ziggo, ik vind het niet tof dat je de oplossing voor mij accepteert, want het is geen oplossing!

Ik wil graag mensen verder helpen en eerst een fatsoenlijke oplossing hebben alvorens aan te geven dat er een acceptabele oplossing is. Graag de markering terug draaien. Alvast bedankt, Hans.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Have, ik snap je punt. Het lijkt een beetje dubbel inderdaad, het gaat er niet om dat die opmerking de ultieme oplossing is, het is meer dat die aangekaarde stelling klopt.

 

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik ga morgen een versie 3 kopen en dan laat ik weten of dit de oplossing is.

Groet Hans

Have
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen allemaal,

CI+ module versie 1.3 erin en WERKEN !!!!! Helemaal leuk.

Steef en Piet, bedankt voor jullie hulp.

 

Fijne zonnige dag!

Met vriendelijke groet, Hans.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah, super @Have. Ontzettend fijn om te horen en bedankt dat je dit naar ons terugkoppelt. Veel kijkplezier gewenst via de CI+ module. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden. 

Een zonnige dag verder! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic