1
Vraag
2
Reageer en help mee
wil broeren

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alleen npo 1, 2 en 3 na opnieuw zender instellen op samsung-tv werkt alles weer normaal

Het komt regelmatig voor dat ik hogere zender dan npo 1, 2 en 3 niets ontvang en terug val op de laatst ingestelde zender (b.v. npo 1, 2 of 3). Ik moet dan in het menu van de tv de ziggo gegevens opnieuw instellen, zijnde: Netwerk ID 5555, de frequentie 16400 en de symboolfrequentie op 6900, na opnieuw scannen kan ik weer alle zenders ontvangen en kijken.

Ik heb een oude CI+ module, nog uit de UPC periode met nummer: ...262

Mijn tv is een samsung model:UE49MU6200WXXN, circa 4 jaar oud

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Reacties
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens hier of je de juiste codes gebruikt voor je regio?

Televisie met CI+ Module opnieuw instellen | Klantenservice | Ziggo

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens hier of je de juiste codes gebruikt voor je regio?

Televisie met CI+ Module opnieuw instellen | Klantenservice | Ziggo

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ga op je Samsung TV naar Instellingen, dan naar Netwerk en kies dan Zenders dan kies je voor Expert instellingen en Handmatig afstemmen. Mijn TV is de UE43MU6100WXX 2017

 

Zit de CI+ module wel helemaal goed want dit behoort niet, als je de zenders Handmatig zoekt 

 

Welke CI+ Module Gebruik je als ik vragen mag

 

Anders kan je altijd hier nog even checken

 

Televisie met CI+ Module opnieuw instellen 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @wil broeren en welkom hier op de Community,


Als je continu de boel opnieuw moet instellen dan snap ik dat je daarvan baalt. Is het gelukt met de tips die je hebt gekregen van Bert en Dave ? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic