1
Vraag
2
Reacties
dahscholten

Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb al een Viaplay account. Hoe koppel ik deze in Mijn Ziggo zodat ik ook via tv kan kijken?

Ik heb al eerder een account aangemaakt bij Viaplay. Toen had ik nog geen Ziggo, omdat ik midden in een verhuizing tussen twee woningen zat. Nu ben ik verhuisd en heb ik Ziggo opnieuw aangevraagd. Maar hoe kan ik Viaplay dan koppelen in Mijn Ziggo, zodat ik straks ook Viaplay Extra kan bekijken via het nieuwe televisiekanaal?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 11754Posts
  • 2248Oplossingen
  • 4093Likes

Dat kan alleen als je bij ziggo bestelt hebt. Als je bij viaplay gekocht hebt is kanaal 200 niet beschikbaar.

Via de app die binnenkort op de next komt kun je gewoon met je viaplay account inloggen.

Voor smart tv's ook met viaplay account inloggen.

Zo kijk je Formule 1 met Viaplay bij Ziggo

Vanaf 19 maart tot 1 augustus 2022 worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200. Je hebt hier alleen een mediabox of CI+ module EN een Viaplay-abonnement via Ziggo voor nodig.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steefb
Expert
Expert
  • 11754Posts
  • 2248Oplossingen
  • 4093Likes

Dat kan alleen als je bij ziggo bestelt hebt. Als je bij viaplay gekocht hebt is kanaal 200 niet beschikbaar.

Via de app die binnenkort op de next komt kun je gewoon met je viaplay account inloggen.

Voor smart tv's ook met viaplay account inloggen.

Zo kijk je Formule 1 met Viaplay bij Ziggo

Vanaf 19 maart tot 1 augustus 2022 worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200. Je hebt hier alleen een mediabox of CI+ module EN een Viaplay-abonnement via Ziggo voor nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic