Vraag
Reacties
Oplossing
I.RHEKKING
Level 1

Ik ben afgesloten van tv maar geen achterstand

ik ben sinds gister afgesloten van tv maar heb geen achterstand

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @I.RHEKKING en welkom hier op de Community! Wat vervelend dat TV kijken ineens niet meer lukte. Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd en ik ga er vanuit dat je gewoon weer TV kunt kijken 😀

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hoe weet je dat je afgesloten bent?

Heb je daar bericht van gehad van Ziggo?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Op deze pagina naar beneden scrollen: Mijn instellingen - Ziggo Community

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 
0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

werkt internet wel?

 

gebruik je een mediabox of ci module of kabel tv?]

 

bij een mediabox of ci module    zou je eens kunnen kijken of de free to air zenders wel werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @I.RHEKKING en welkom hier op de Community! Wat vervelend dat TV kijken ineens niet meer lukte. Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd en ik ga er vanuit dat je gewoon weer TV kunt kijken 😀

0 Kudos