ik ben sinds gister afgesloten van tv maar heb geen achterstand
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @I.RHEKKING en welkom hier op de Community! Wat vervelend dat TV kijken ineens niet meer lukte. Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd en ik ga er vanuit dat je gewoon weer TV kunt kijken 😀
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe weet je dat je afgesloten bent?
Heb je daar bericht van gehad van Ziggo?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Op deze pagina naar beneden scrollen: Mijn instellingen - Ziggo Community
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
werkt internet wel?
gebruik je een mediabox of ci module of kabel tv?]
bij een mediabox of ci module zou je eens kunnen kijken of de free to air zenders wel werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje
Hoi @I.RHEKKING en welkom hier op de Community! Wat vervelend dat TV kijken ineens niet meer lukte. Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd en ik ga er vanuit dat je gewoon weer TV kunt kijken 😀
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.