griekan

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ITV_003 melding

We hebben een LG tv en tot 3 dagen geleden konden we met de CI+ module , Ziggo ondemand kijken.

Tot vandaag want nu krijgen we de foutmelding dat de internet verbinding er dus niet zou zijn (die gewoon werkt en aanwezig is) We hebben de kanalen opnieuw ingesteld, de tv gereset naar fabrieksinstellingen, mar de foutmelding blijft komen. Nou las ik in een ander topic dat dit een fout geactiveerde smartcard kan zijn zou een Ziggo moderator hier naar kunnen kijken????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
griekan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost, ik heb de kaart en de ci module opnieuw geïnstalleerd via mijn Ziggo. Bedankt voor de hulp👍 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Heb je ook het modem al even gereset? Een paar minuten de spanning eraf. 

griekan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja ook geprobeerd, en ook gekeken of de module en de tv gecertificeerd zijn door Ziggo en ook dat zou goed moeten zijn. Ook de laatste software update is geïnstalleerd. Dus ik hoop toch op een reset vanuit Ziggo van de kaart. Bedankt voor de respons 👍

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @griekan 

 

in je 'Mijn Ziggo' kan je zelf ook de smartcard herstellen/zenders opnieuw ophalen. Ook dat al gedaan? 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik zal @Paul (moderator) even vragen er ook eens naar te kijken. Hij of een ander pakt dat dan vanzelf op. 

griekan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost, ik heb de kaart en de ci module opnieuw geïnstalleerd via mijn Ziggo. Bedankt voor de hulp👍 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @griekan 

graag gedaan en veel kijkplezier maar weer. Hou wel even in de gaten of het issue niet terugkeert, maar je weet nu wel wat je moet doen als het weer voor mocht komen, wat natuurlijk niet te vaak mag gebeuren. 

dapdap

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem sinds 1 augustus (2022).

Alle op dit forum gegeven oplossingen geprobeerd, maar niets werkt.

Diverse malen met Ziggo gebeld, maar die zeggen dat het niet aan hen ligt maar aan mij (en mijn televisie).

Wat te doen?

dapdap

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag doet Ziggo On Demand het ineens weer!

Tien dagen niet en nu weer wel.

Fijn natuurlijk, maar kan ik dit soort onvoorspelbaar gedrag in de toekomst opnieuw verwachten?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hallo @dapdap

Wat ontzettend zuur dat je problemen ervaart met On Demand. Gelukkig is het probleem weer opgelost. Dus zou natuurlijk niet weer moeten voorkomen! 

josadvokaat

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar heb ik ook last van.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@josadvokaat 

dit is een oud topic,

het beste in je een eigen topic maken

Uitgelicht topic