1
Vraag
2
Reacties
djmaze

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

IPTV instellen

De Mediabox Next en de aankomende nieuwe Mediabox settopbox gebruiken IPTV.

 

Mijn TV ondersteunt IPTV (als client en als server) en daarom zou ik graag de instellingen voor IPTV ontvangen.

 

Een antwoord als "niet mogelijk" of "neem een Mediabox" is voor mij geen optie.

Ik ga toch niet betalen voor iets in "bruikleen" als het ook gratis kan (zoals bij andere aanbieders als T-Mobile en KPN wel kan).

Ik heb meerdere CI+ modules en die hebben mij éénmalig €49 per stuk gekost en doen het al 8 jaar prima.

Dan is bruikleen à €2 (mediabox €5) per maand wel heel erg duur (8 jaar: €192 voor een CI+ en €480 mediabox).

Doe dat maal 3 en je zit voor 8 jaar op €1440, dan zou je over 8 jaar daar ook een mooie OLED TV van kunnen kopen.

 

Dus als iemand de instellingen voor IPTV weet, alvast super bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
djmaze
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Opgelost d.m.v. eigen modem keuze.

AVM Fritz!box modem heeft 4 DVB-C tuners aan boord en ik kan nu overal in-om het huis TV kijken via IP.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het onacceptabele antwoord ''niet mogelijk'' is het enige juiste.

 

Voor online mogelijkheden kijk hier.

Ziggo GO | Online tv-kijken op laptop, tablet en mobiel met Ziggo GO | Ziggo

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

djmaze
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Haha, dat is natuurlijk geen oplossing. Ziggo GO is 720p en dat is lelijk op een 4K UHD TV.

Aangezien IPTV wel 1080p en 2160p kan (zoals Netflix) zou het instellen mogelijk moeten zijn.

De aankomende Mediabox Next heeft ook helemaal geen DVB-C en ondersteunt alleen maar IPTV.

Als ¨niet mogelijk¨ het antwoord is, dan zou de Next ook niet werken 😉

 

djmaze
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Opgelost d.m.v. eigen modem keuze.

AVM Fritz!box modem heeft 4 DVB-C tuners aan boord en ik kan nu overal in-om het huis TV kijken via IP.

rattekop

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oftewel ja we bieden de mogelijkheid om in baggerkwaliteit te kijken en daar zit wel een prijskaartje aan. Ik hou het voorlopig bij een internet only abonnement (overwoog ziggo tv). Dit was een heel verhelderende draad. Dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic