1
Vraag
2
Reageer en help mee
Joyous

Level 4
  • 34Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Hyundia soundbar aansluiten

Hoe kan ik deze aansluiten naar mijn next. Heb al reeds geprobeerd met een optische kabel dan is er geen geluid. Hij staat nu aangesloten aan mijn Samsung home installatie dat werkt wel goed,

9 Reacties 9
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

 

Voordat uw mede Ziggo-klanten hier antwoord op kunnen geven, is natuurlijk wel belangrijk dat ze voldoende informatie hebben.

 

B.v. welke soundbar, maar nog meer informatie ( m.b.t de Samsung ) is natuurlijk altijd welkom.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De Next moet wel weten dat het geluid via de optische uitgang weergegeven moet worden, ik meen te hebben gelezen dat deze niet standaard actief is met een Next.  

 

Daar kan een klant met een Next meer over schrijven.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@RoWi. Die uitgang kan niet ingesteld worden. Dolby aan/uit kan wel effect geven, maar dat heeft meer te maken met aangesloten apparatuur.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Joyous

 

Het is alweer enkele dagen geleden dat je jouw topic hebt aangemaakt over het geluid via de optische kabel.

Je hebt al wat adviezen meekregen van onze experts. Heb je daar wat aan gehad?

Joyous
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Nee alle adviezen werken niet ik heb nu het radiosignaal via mijn samsung soundsysteem. Wel vreemd want ik gebruik dezelfde kabel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Joyous. Zonder verdere specifieke informatie wordt het heel lastig je verder te helpen. Om wat voor soundbar gaat het? Hoe is de boel nu precies aangesloten en welke instellingen heb je gebruikt?  Het moet vast en zeker gaan lukken! 

Joyous
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Model Hyundai boom HHE271901 Aangesloten via een optische kabel. Naar mijn TV aangesloten via HDMI.

Als ik de HDMI kabel verwijder werkt het ook niet. Nu met optische kabel aan gesloten aan mijn stereosysteem van Samsung dat werkt wel naar behoren.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Joyous , bedankt voor het doorgeven van het type en model. 

Mogelijk dat @Pasi , @RoWi. en @Steefb je hier weer verder mee kunnen helpen? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Joyous staat zoals SteefB al noemde de Next ingesteld op Stereo, Dolby of volg signaal. En was op de Hyundai wel de juiste ingangsbron ingesteld? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic