Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
SInds 1 maand de 5300C (dus met ingebouwde HD) in gebruik. Installatie probleemloos gedaan, schijf netjes geformatteerd, aangewezen als opslagmedium en programma's opgenomen. Echter nu al 2x gehad dat schijf niet meer als beschikbaar wordt herkend en weer opnieuw moet worden geformatteerd. Vervelend om dat opgeslagen programma's dan weg zijn.
Wat kan/moet ik doen om dit te voorkomen?
Alvast dank voor een reactie en nog meer dank voor een oplossing.
Groet, Rob Foncke
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @foncke_r
ik zou eens een fabrieksreset proberen. Maar komt het euvel ook daarna terug dan kun je het best terug gaan met de box want die hoort natuurlijk goed te werken.
Dag @foncke_r
ik zou eens een fabrieksreset proberen. Maar komt het euvel ook daarna terug dan kun je het best terug gaan met de box want die hoort natuurlijk goed te werken.
Graag gedaan @foncke_r
Je kan ook nog een andere reset uitvoeren die uitgebreider is. Maar eigenlijk mag dit natuurlijk niet optreden. Ik heb best wel veel op met het merk, maar dat begreep je al wel denk ik, maar niet goed is niet goed, en dan moet dat worden opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...