1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jean Surplus

Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Humax IR FOX C

IR Fox C heb ik lange tijd geleden 2 kastjes ontvangen. Binnenkort werken ze niet mee vanwege MPEG2. Krijg ik nu vervangende kastjes

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hoi @Jean Surplus en welkom op onze Community! 

Logisch dat je je afvraagt of je vervangende mediaboxen krijgt. Ik heb je abonnement erbij gepakt en de extra mediaboxen die je hebt, zijn mediaboxen die je een poos geleden hebt gekocht. Deze zijn jouw eigendom en de garantie is helaas verlopen.

Op dit moment heb je een aantal opties, je kunt ervoor kiezen om  een extra CI+ Module bij ons aanschaffen in bruikleen, hier betaal je maandelijks voor. Je kunt er ook voor kiezen om digitale kabel tv in te stellen of de Ziggo Go app te gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld een Chromecast. Op deze pagina, vind je alle opties op een rij. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Jean Surplus wrote:

IR Fox C heb ik lange tijd geleden 2 kastjes ontvangen. Binnenkort werken ze niet mee vanwege MPEG2. Krijg ik nu vervangende kastjes

Gezien deze jullie eigendom zijn, krijg je dus niks van Ziggo. 

Optie is om een 2e hands of nieuwe Humax te kopen (niet echt nieuw, maar wat een winkel/webshop nog heeft aan voorraad) te kopen en daar de Smartcard in doen. Anders indien de tv dit toelaat een geschikte Ci+ module aanschaffen en de Smartcards daarin doen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Of het abonnement aanpassen aan één waar je een mediabox in bruikleen bij krijgt.

Zelf internet, tv en/of bellen pakket samenstellen | Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic