Hi,
Heb een Humax+IHDR-5200C. Nu werkt de CI module wel goed maar als ik de HD recorder aansluit krijg ik de error E04-4.
Gek want toen ik m aansloot kon ik wel aanmelden e.d. De kaart zit er dus goed in.
Hoe verhelp ik dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik hoop dat onderstaande plaatje helpt, is van een 5200. Als je goed kijkt is het oranje van de smartcard de bovenkant en zit de chip dus onder...:
De smart card zit in de tv met een module. Ik kan wel tv kijken maar als ik de Humax aansluit kan het dus weer niet. Heb pas een nieuwe Humax. Ik kan wel na alles opnieuw resetten nu instellingen e.d. op de Humax doen maar tv kijken lukt niet en ook opnemen niet. Probeer van alles. Andere tv doet het goed, ook met een Humax erop aangesloten, dus aan de Humax ligt het niet.
Dus alleen opnemen, via de ontvanger tv kijken kan niet
@youriy Dat @klinkertje de kaart dus niet in de humax heeft zitten, maar in de TV zoals ik uit een later bericht lees.
Touwens, zat op Ziggo op producten te kijken en daar zag ik in totaal 5 dingen staan. Twee CI+ modules en drie
Mediabox of CI+ Module. Het gekke is dat maar 1 overeenstemd met wat op de kaart staat genoemd.
Msschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Ja zit in de tv. In de Humax zit geen plek waar je de kaart kan indoen
Heb je wel echt een Humax IHDR-5200C? En geen 5300C
Je bent weer net zo onduidelijk als in je eerdere topic en daar is je alles al uitgelegd. Maar nogmaals, als je geen smartcard voor je humax 5200c hebt moet je id 4444 gebruiken.
Staat er wel irdeto achter op de smartcard?
Je kunt het altijd zeggen als ik onduidelijk ben.
Op dit forum heb ik al een paar keer dezelfde vraag gehad. Heb ook gevraagd of ik 4444 moest gebruiken maar kreeg te horen dat dat niet moest. Nu zeg jij van wel. Ik heb nu 4444 geprobeerd en het werkt nu. Heb ook beeld via de Humax
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.